JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Faen i helvete at jeg ikke har skikkelig peiling på biler. SATAN!! Aner jo for kukhælvete ikke hvikke biler som er noe å satse på. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 FuckFaen i helvette at jeg klarte å ødelegge min 1 TB eksterne HDD på ferie, bare ved et lite dunk i gulvet! Har bare backup på fuckings halvparten, faens fuck!!! Fuckings FUCK! FUuuuuck! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 HELVETE. DER STÅR JEG UTE OG ANDER FRED OG INGEN FARE. SÅ KOMMER DEN FAENS SKRÅPULTE MÅKEN FLYVENDE OG SLENGER DRITTEN SIN PÅ SKULDEREN MIN. FAEN! HADDE JEG HATT EN MURSSTEIN INNENFOR MIN REKKEVIDDE HADDE FAEN MEG DEN FUGLEN BEDT OM NÅDE I DET JEG FAEN MEG BITER AV DEN HUET FØR JEG DRAR AV BEINA OG BRUKER DEN SOM Q-TIPS. BLIR FAEN MEG IKKE BEDRE AV AT DEN LILLE IDIOTEN STÅR OG LER!! FRISTA Å LØPE BORT OG GI HAN EN MIDT I FLEISEN! HVIS ET SLAG HADDE VÆRT EN TONE/NOTE, VILLE JEG FAEN MEG HA SØRGET FOR AT BEETHOVEN VILLE HA VRIDD SEG I GRAVEN IDET JEG SPILLER DEN TREDJE SYMFONI OVER DET HELVETES MØKKSTCHØGGE VULKANKRATERET HAN KALLER ANSIKT! Det var deilig å få ut. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) SATANS FJELLGEITER! SELVFØLGELIG SKAL MAN FÅ VELGE BÅTPLASS ETTER NÅR MAN KJØPTE HYTTEN. VI HAR FAEN FERIERT PÅ EN BYGGEPLASS I 2 ÅR NÅ, SÅ BESTEMMER DET JÆVLA FLERTALLET AV NOEN FJELLGEITER AT BÅTPLASSENE SKAL DELES UT ETTER HYTTENUMMERET!?!?! "ÅH SE PÅ MEG, LA OSS IKKE GJØRE DET RETTFERDIG" JÆVLA N00BS! OG HVORFOR I SVARTE FAEN SKAL JEG FÅ KJEFT FOR DÅRLIG EN MALINGSJOBB? GJØR DET SELV DA DIN KUK!!! JEG KAN FAEN IKKE MALE SMÅ KRINKELKROKER UTEN AT MALINGEN VIL RENNE!!!.... SIDEN DU ER BEST SÅ KAN DU JO FAEN GJØRE DET SELV!!!!!!!! Endret 6. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 BLIR SÅ JÆVLIG FORBANNA OVER FOLK SOM FAEN IKKE KLARER Å VÆRE HYGGELIG NÅR MAN STILLER ET LITT DUMT SPØRSMÅL, MEN SOM HELLER PRØVER Å DRITE DEG UT OG LE AV DEG!! SATANS HOREUNGER SOM IKKE HAR NOE BEDRE Å GJØRE!!!! ÅÅHH, JEG HATER SÅNNE DRITTUNGER!!!! DE KAN BARE DRA TIL HELVETTE OG SUGE KØLLA TIL SATAN!!! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herregud. Nu har jeg nett sjekka Facebook'n, og jaggu har ikke Sig Hansen og Co. sletta siden min, og tatt alle medlemmene... WTF?! Greit, vi har krangla en del, men f*en, dette gjør meg sur!! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 HVIS ET SLAG HADDE VÆRT EN TONE/NOTE, VILLE JEG FAEN MEG HA SØRGET FOR AT BEETHOVEN VILLE HA VRIDD SEG I GRAVEN IDET JEG SPILLER DEN TREDJE SYMFONI OVER DET HELVETES MØKKSTCHØGGE VULKANKRATERET HAN KALLER ANSIKT! Haha :!: Genialt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herregud. Nu har jeg nett sjekka Facebook'n, og jaggu har ikke Sig Hansen og Co. sletta siden min, og tatt alle medlemmene... WTF?! Greit, vi har krangla en del, men f*en, dette gjør meg sur!! W00t? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 HVIS ET SLAG HADDE VÆRT EN TONE/NOTE, VILLE JEG FAEN MEG HA SØRGET FOR AT BEETHOVEN VILLE HA VRIDD SEG I GRAVEN IDET JEG SPILLER DEN TREDJE SYMFONI OVER DET HELVETES MØKKSTCHØGGE VULKANKRATERET HAN KALLER ANSIKT! Haha :!: Genialt Takk. Er glad mine spontanutbrudd får deg til å smile. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk. Er glad mine spontanutbrudd får deg til å smile. Hahaha :lol: Fint at du får det ut på en konstruktiv måte :!: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 FFFFFFFFUUUUUU Fuck you!!! Og faen ta det horetemperamentet mitt :@ Nå er det en svær hakk i gitaren. FFFFFUUUUU FUCKFUCKFUCK. HORE!!!!!!!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du kan bedre enn det der, Prometherion. Det veit jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 HVIS ET SLAG HADDE VÆRT EN TONE/NOTE, VILLE JEG FAEN MEG HA SØRGET FOR AT BEETHOVEN VILLE HA VRIDD SEG I GRAVEN IDET JEG SPILLER DEN TREDJE SYMFONI OVER DET HELVETES MØKKSTCHØGGE VULKANKRATERET HAN KALLER ANSIKT! Haha :!: Genialt x2. Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Her må jeg slippe løs all aggresjonen min fremover. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Her må jeg slippe løs all aggresjonen min fremover. Samme her. Glad jeg fant denne. :!: Overrasker over at moderatorene ikke har stengt tråden :!: Endret 7. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vi holder oss til topic vett.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Forord: FITTEFJELL. Ok, i dag har jeg opplevd en forpult jævlig dag på jobben. Først jobber jeg faen meg kukskinnet av meg, så bestemmer de helvetes rakstøgge varene i butikken for å rævkjøre dagen min. En ciderflaske NEKTER faen meg mursteinkuk i å ligge på brettet der den skal, faller i bakken og lager et inni kjøttkølle til søl på gulvet. KUK. Etter en rævevig vasking skal all den skamkjørte haugen med 4tusen pappesker trilles av gårde, men de er FAEN I PIKKSVARTE satan ikke samarbeidsvillige nei. Dulter borti hver jækla kant i butikken sånn at jeg må plukke opp de helvetes inngrodde, apevoldtatte hestekukene. Kuk. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 HAHAHA FY FAEN! Ler så jeg griner her! EPIC! GIMME MORE! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Faaeeennnnn!! Jævla drit!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå