Bob Sacamano Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kvifor i helvete kan ikkje den nye mobilen min (sony ericson w880i) virke skikkeleg? Ikkje all ringingen når fram, folk klagar på at eg ikkje tar telefonen sjølv om den er på heile tida, samtaler blir plutselig brutt, den skrur seg av, eg får først meldingar om tapte anrop ein uke seinare. NETCOM/SONY ERICSSON!!!!!!!!!!! FAEN Endret 23. desember 2008 av Sheogorath Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kvifor i helvete kan ikkje den nye mobilen min (sony ericson w880i) virke skikkeleg? Ikkje all ringingen når fram, folk klagar på at eg ikkje tar telefonen sjølv om den er på heile tida, samtaler blir plutselig brutt, den skrur seg av, eg får først meldingar om tapte anrop ein uke seinare. NETCOM/SONY ERICSSON!!!!!!!!!!! FAEN festelig Du har vell ikke tenkt på at SE sug Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Den satan bestemor spør i et og i et !!!! Jeg skal jo se tv og sitte og svare på kor bussen går og alt sånt manskit !!!!!! Prøver og få litt fred her !!!! Gjør som lille søster på 2 år sa til ho helvete satan du bestemor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Faen i helvete, jeg får ikke sove, og jeg har en lang dag som starter 9:10 >< Drittfaen! Gawd, gi meg sigg og nattmat på Shell, nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fucking dvd-spiller som bråker nå så jævlig! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Dæven han steik i det svartaste hælvete. Får ikke sove. D: Og alle de jævla snørrklysene som prøver å lure seg unna en BAN. /rcon banip *.*.*.* Endret 24. desember 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! JEG FIKK IKKE SOVE MED FEBEREN OG DEN ER F*** MEG IKKE UNNA ENDA!!!!!!!! Jeg vil sove MEn jeg får ikke sove Har vondt i armen etter å ha liggi 20 timer på den xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 HELVETES FITTE KJERING PÅ GTA SAN ANDREAS SÅ JO `FAEN MÆ UT SOM OM HO SKULLE VOLDTA BILEN MIN !!! Æ SKULLE LIKSOM KJØRE HELE DEN FITTE BANA RUND SÅ KOMME HO OG VOLDTAR VILN MIN FOR SATAN !! SKULLE FAEN VOLDTAT DÆ SJØLL JÆVLA HORE SOM PRØVER SÆ PÅ BIL MIN Å INN I SATAN I HELVETE KUK SUGER AV EN HORE SOM IKKE KLARER OG STÅ I ROO !!!!! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 HELVETES FITTE KJERING PÅ GTA SAN ANDREAS SÅ JO `FAEN MÆ UT SOM OM HO SKULLE VOLDTA BILEN MIN !!! Æ SKULLE LIKSOM KJØRE HELE DEN FITTE BANA RUND SÅ KOMME HO OG VOLDTAR VILN MIN FOR SATAN !! SKULLE FAEN VOLDTAT DÆ SJØLL JÆVLA HORE SOM PRØVER SÆ PÅ BIL MIN Å INN I SATAN I HELVETE KUK SUGER AV EN HORE SOM IKKE KLARER OG STÅ I ROO !!!!! Hvilket språk er dette? Kan umulig være norsk. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nordlenninger er dårlig når det kommer til banning! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hm hvis du ikke forstår Helvete, fitte, faen, jævla, hore, suger, en, for, ho, og, stå, i, skulle, liksom, kjøre, hele, den, så, ut, som... Ja, da er det noe galt med deg ; ) -____- Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Endret 27. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) HAhah! FY FAEN! Genial tråd! Er ikke sur for øyeblikket, men skal gi mine bidrag jeg også! FITTE!! Endret 24. desember 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvordan faen er det mulig å ikke få sikra en mann dere visste var trua på livet ?! Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) JEG HATER Å VÆRE SYK I JULA! JEG HAR VÆRT SYK SIDEN LILLE FAENS JULAFTEN! FAEN TA DEG, NOROVIUS! FAEN, JEG MÅ SKAFFE MEG ET AVATAR. Endret 27. desember 2008 av PederHA Lenke til kommentar
Damian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 bra tråd* jeg er nok uhelbredelig sint men uansett* Dritt skole!!!!!!!!! jeg vil ikke på utplasering å jobbe med mindre jeg tjener penger!!!!!!! Og hvorfor er det jeg som må finne plass?? Og hvorfor har vi så mange fag man aldri får bruk for??? Og hvorfor er det ikke åpen gymm der jeg trener?? Og hvorfor er det ikke ei badestrand og 30 grader utenfor huset mitt nå? Helvette!!! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Forbanna hodepine hver jævla dag. En dag uten hadde vært deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå