Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Kvifor i helvete kan ikkje den nye mobilen min (sony ericson w880i) virke skikkeleg? Ikkje all ringingen når fram, folk klagar på at eg ikkje tar telefonen sjølv om den er på heile tida, samtaler blir plutselig brutt, den skrur seg av, eg får først meldingar om tapte anrop ein uke seinare. NETCOM/SONY ERICSSON!!!!!!!!!!! FAEN :no::angry:

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor i helvete kan ikkje den nye mobilen min (sony ericson w880i) virke skikkeleg? Ikkje all ringingen når fram, folk klagar på at eg ikkje tar telefonen sjølv om den er på heile tida, samtaler blir plutselig brutt, den skrur seg av, eg får først meldingar om tapte anrop ein uke seinare. NETCOM/SONY ERICSSON!!!!!!!!!!! FAEN :no::angry:

festelig ;)

Du har vell ikke tenkt på at SE sug :whistle:

Lenke til kommentar

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Den satan bestemor spør i et og i et !!!! :realmad:

Jeg skal jo se tv og sitte og svare på kor bussen går og alt sånt manskit !!!!!!

Prøver og få litt fred her !!!!

Gjør som lille søster på 2 år sa til ho helvete satan du bestemor :evil:

Lenke til kommentar

HELVETES FITTE KJERING PÅ GTA SAN ANDREAS SÅ JO `FAEN MÆ UT SOM OM HO SKULLE VOLDTA BILEN MIN !!!

Æ SKULLE LIKSOM KJØRE HELE DEN FITTE BANA RUND SÅ KOMME HO OG VOLDTAR VILN MIN FOR SATAN !!

SKULLE FAEN VOLDTAT DÆ SJØLL JÆVLA HORE SOM PRØVER SÆ PÅ BIL MIN Å INN I SATAN I HELVETE KUK SUGER AV EN HORE SOM IKKE KLARER OG STÅ I ROO !!!!!

Lenke til kommentar
HELVETES FITTE KJERING PÅ GTA SAN ANDREAS SÅ JO `FAEN MÆ UT SOM OM HO SKULLE VOLDTA BILEN MIN !!!

Æ SKULLE LIKSOM KJØRE HELE DEN FITTE BANA RUND SÅ KOMME HO OG VOLDTAR VILN MIN FOR SATAN !!

SKULLE FAEN VOLDTAT DÆ SJØLL JÆVLA HORE SOM PRØVER SÆ PÅ BIL MIN Å INN I SATAN I HELVETE KUK SUGER AV EN HORE SOM IKKE KLARER OG STÅ I ROO !!!!!

Hvilket språk er dette? Kan umulig være norsk.

Lenke til kommentar

bra tråd* jeg er nok uhelbredelig sint men uansett*

Dritt skole!!!!!!!!! jeg vil ikke på utplasering å jobbe med mindre jeg tjener penger!!!!!!! Og hvorfor er det jeg som må finne plass?? Og hvorfor har vi så mange fag man aldri får bruk for???

Og hvorfor er det ikke åpen gymm der jeg trener??

Og hvorfor er det ikke ei badestrand og 30 grader utenfor huset mitt nå?

Helvette!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...