trra Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Grrr, hvorfor kan jeg ikke bestemme meg for hva jeg vil???? Kvinnfolk er noe dritt!!!!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 FORBANNA HOREJÆVEL!!!!!!!!!!!!! KRANGLA ME DAMA FORBANNA HOREKUK, KLARER ALDRI Å VÆRE SLIGHTLY FUCKINGS NORMAL I FYLLA, BRENN I HELVETE HOREKJÆRING FFUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åå jævli. Det må være det mest ekstreme innlegget i denne tråden. Grrr, hvorfor kan jeg ikke bestemme meg for hva jeg vil???? Kvinnfolk er noe dritt!!!!! Sett foten ned ffs Lenke til kommentar
Louie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jææævla naturfag, HORE FAG, og tidenes værste jævla trailerlesbe som lærer !! 4 på kortet? skulle faen hatt 5! ARGH jævla tater!!!! SPIS NOE GIFTIG OG GÅ Å LEK I TRAFIKKEN!!!!!!!!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 INNI HELVETTES FITTELUGG! HVORFOR MÅ JEG HA SÅ INN I SVARTESTE HAMPERÆVA VONDT I HUE OG I HALSEN?! ER JO FAEN SKJÆRA MEG LIKE ILLE Å SVELGE SOM Å DRITE EN VOLDTATT NONNE UT AV RÆVA! OG HUE GJØR SÅ JÆVLA VONDT AT JEG KUNNE HA PULT EN HEST I MOTVIND MED SMIL OM MUNNEN ISTEDET! FAEN! OG HVORFOR SKAL JEG HA SÅ JÆVLA DÅRLIG MED PENGER?! HOMSETE ANALVRIDDE SKAUFITTE MED INNOVERTISS OG HORELYS RUNDT FITTA! JA, DET ER DET JEG SIER! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fittesatanhelvete kom for faen meg opp i fysikk muntlig! Analgeitsamekuk som suger en vrengt svenskefaen analpromp. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hælvette satan! Spiste opp den jævla forpulte, feite fittekebaben og er fortsatt sulten! HÆLVETTE!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 omfg kom opp i naturfag.... 6stk av 50 ble trukket opp GJETT HVEM SOM VAR EN AV DE!?!?!?! JADA DU SÅ RIKTIG FFFFFFFFFFFFFUUUUUUU-- Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Rofl! Lykke til. Har ferie nå jeg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 HVORFOR BLE JEG SANNSYNLIGVIS TRUKKET I KARAKTER PÅ ENGELSK-TENTAMEN?. BARE PGA AT JEG SKREV I ZOMBIESJANGEREN? AT SCIENCE-FICTION/BLOD OG GØRR. ER UMODENT? DET SA LÆREREN, FY FAEN OGSÅ. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 FAEN DENNA FYREN PÅ JOBB LUKTER JÆVLIG FFFFFFUUUU Lenke til kommentar
Louie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Forbanna skvip lærer! klagde på karakteren min i dag.. og hva får jeg? NEEEEI det synes jeg ikke du fortjener! STØØGE HORE MÅTTE DU Ø ALENE I SKOGEN! HÅPER DU RÅTNER OG EN GJENG HYENER KOMMER OG SPISER PÅ DET STYGGE TRYNET DITT!!!! GAAAAH! *pust* OOOG jeg er piss forbanna på den jævla eksen min som ALDRI kan la meg være i fred! SKAFF DEG EN NY TYPE!!! BLI LESBISK!!! samma faen for meg, bare du LAR meg være i fred for faen!!! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Eg er ikkje glad. Sjå på brukarnamnet mitt. Eðane forsvann! Det skal stande Sigurður Norðlendingurinn, ikkje Sigur ur Nor lendingurinn. Og no kjem den delen som eg gjerne skulle skreve med store bokstavar. Og no er det for eitt-eller-anna-stygt-noko-sitt-skuld 180 dagar til eg kan gjere om namnet mitt. Det vil altså seie at eg må vente til midten i desember. Dessutan er eg ikkje glad for at rektor på skulen måtte setje opp avslutninga på skulen i kjirka! På måndag! Men me kunne sluta på fredag - på skulen. Lenke til kommentar
kent92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) FAEN. den jævla soperen satte med ned i matte! håper han brenner i helvete sammen med de andre bingofittene av noen lærere! Å nå har det FAEN MEG REGNA I 23424 UKER, ER DET FOR MYE Å BE OM LITT SOL I EI FUCKINGS UKE, FITTE FAEN BLIR SÅ JÆVLI DEPRIMERT AV Å STÅ OPP Å SE PÅ DET SATANS VÆRET, og de jævla idiotene i tv2-været kan henge seg i det lengste treet de finner Endret 15. juni 2009 av kent92 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! NÅ ER JEG SÅ DRITFORBANNA AT DET IKKE ER LOV!!!!!!!!! MORRA MI VASKA EN DC T SKJORTE SOM JEG HAR BRUKT EN JÆVLA GANG, OG HUN VRENGTE DEN IKKE FØR HUN STAPPA DEN I DEN FITTEFORPULTE VASKEMASKINA, SÅ NÅ ER FARGEN PÅ DEN KØLLEVRENGTE FITTESKJORTA HELT FUCKA!!!!!!!! ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! JEG BLIR DRITSUR NÅR KLÆRNE MINE BLIR FUCKA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 eXtreme-501: Vask ditt eget shit, så blir du fornøyd. Alltid. Tipper morra di kjøpte den og kommer til å kjøpe ny til deg? Jævlig til utbrydd for noe så lite. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er bare at jeg likte den t skjorta, og nå er den dritstygg, etter FØRSTE vask. Da blir jeg jo selvfølgelig sur. Og nei, morra mi kjøper ikke klær til meg, er 15 år, ikke 10. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er snart 18 og morra mi kjøper fortsatt klær til meg, har kjøpt 2 plagg i hele mitt liv selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå