Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ohh crap, I just found out I got maths oral exam next friday, it's fuckin' rubbish! :(

Hva er gabioner?

ANALGEIT!

DEN JÆVLA VASKEHJELPEN VENTER EN STYGG JÆVLA DRITTUNGE SÅ NÅ HAR JEG FAEN MEG FÅTT PLIKTER I HUSET!!! WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SATANS SVULSTFITTEEE!!!!

Håper virkelig det der var kødd.

Lenke til kommentar
FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen

Studiene skjønner jeg, men hvorfor går militæret til helvette fordi du har 2 i matte? Jeg strøk i matte og hadde ingen problemer med å fullføre tjenesten min...

Lenke til kommentar
FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen

Studiene skjønner jeg, men hvorfor går militæret til helvette fordi du har 2 i matte? Jeg strøk i matte og hadde ingen problemer med å fullføre tjenesten min...

Snakka med en Oberst i en konfirmasjon jeg var i for en stund sia, og siden jeg har tenkt til å søke fallskjermjeger så ser de på karakterer osv for å vite innsatsen min..

Lenke til kommentar
Vi tenkte vel slik vi også, at karakterene på Ungdomskolen var veldig viktige, også jobbet vi oss halvt ihjel på Ungdomskolen, og var så lei av skole når vi begynte på vgs, og deretter gikk det i dass.

slenger meg på den der. Før så var jeg en av de smarte i klassa. Nå er jeg en av de dummeste som bare er god i sport.

Lenke til kommentar
Tenger jo, 4,5 i snitt eller noe for å komme inn på Berg da...

Sa de til oss og, men snittet i klassen vg1 var 3,4 elns (Studiespess)...Vet ikke hva Berg er da, om det er privat elns.

For og ikke å være helt off-topic, er jeg forbanna for jeg har vondt i beina, oh huff.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...