Amberlamps Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ANALGEIT! DEN JÆVLA VASKEHJELPEN VENTER EN STYGG JÆVLA DRITTUNGE SÅ NÅ HAR JEG FAEN MEG FÅTT PLIKTER I HUSET!!! WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SATANS SVULSTFITTEEE!!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ohh crap, I just found out I got maths oral exam next friday, it's fuckin' rubbish! Hva er gabioner? ANALGEIT! DEN JÆVLA VASKEHJELPEN VENTER EN STYGG JÆVLA DRITTUNGE SÅ NÅ HAR JEG FAEN MEG FÅTT PLIKTER I HUSET!!! WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SATANS SVULSTFITTEEE!!!! Håper virkelig det der var kødd. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan i alle dager kom innlegget mitt inn der? Det var bare et spørsmål Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var et uhell. Quota for mange innlegg! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ANALGEIT! DEN JÆVLA VASKEHJELPEN VENTER EN STYGG JÆVLA DRITTUNGE SÅ NÅ HAR JEG FAEN MEG FÅTT PLIKTER I HUSET!!! WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SATANS SVULSTFITTEEE!!!! Du tuller ja? Hvor bra har du det egentlig? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen Studiene skjønner jeg, men hvorfor går militæret til helvette fordi du har 2 i matte? Jeg strøk i matte og hadde ingen problemer med å fullføre tjenesten min... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 FAEEEENNN VIL HA 5 I MAT OG HELSE...... FÅR 4 FOR HELVETE HVIS IKKEJEG KLARER Å LAGE EN GOD KLAGE, MEN JEG KLARER IKKE FOR HEELVETE!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du går på ungdomskolen? Skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi tenkte vel slik vi også, at karakterene på Ungdomskolen var veldig viktige, også jobbet vi oss halvt ihjel på Ungdomskolen, og var så lei av skole når vi begynte på vgs, og deretter gikk det i dass. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen Studiene skjønner jeg, men hvorfor går militæret til helvette fordi du har 2 i matte? Jeg strøk i matte og hadde ingen problemer med å fullføre tjenesten min... Snakka med en Oberst i en konfirmasjon jeg var i for en stund sia, og siden jeg har tenkt til å søke fallskjermjeger så ser de på karakterer osv for å vite innsatsen min.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Men innsats har jo ikke noe med karkater å gjøre på vgs vel? Og dessuten, matte og fallskjermhopping er vel noe veldig forskjellig. Spesielt med tanke på innsats. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi tenkte vel slik vi også, at karakterene på Ungdomskolen var veldig viktige, også jobbet vi oss halvt ihjel på Ungdomskolen, og var så lei av skole når vi begynte på vgs, og deretter gikk det i dass. slenger meg på den der. Før så var jeg en av de smarte i klassa. Nå er jeg en av de dummeste som bare er god i sport. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenger jo, 4,5 i snitt eller noe for å komme inn på Berg da... Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Tenger jo, 4,5 i snitt eller noe for å komme inn på Berg da... Sa de til oss og, men snittet i klassen vg1 var 3,4 elns (Studiespess)...Vet ikke hva Berg er da, om det er privat elns. For og ikke å være helt off-topic, er jeg forbanna for jeg har vondt i beina, oh huff. Endret 10. juni 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var et uhell. Quota for mange innlegg! Unnskyld? du quotet fra en annen tråd til og med.... WTF.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHRAGHHS FAEN I HELVETES JÆVLA FITTE!!!!! JEG HATER DETTE !!!! ÆÆÆÆÆÆRRRRHHH!!!!! :SDSFdsiahfoui hiøudhwefu høef høes øf eh Lenke til kommentar
Professional Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ANALGEIT! DEN JÆVLA VASKEHJELPEN VENTER EN STYGG JÆVLA DRITTUNGE SÅ NÅ HAR JEG FAEN MEG FÅTT PLIKTER I HUSET!!! WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SATANS SVULSTFITTEEE!!!! Forstår deg godt, vi som har penger skal ikke måtte gjere det så heter for negerjobb. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 fikk 2/1 på matte prøven, lå å vippet mellom 2 og 3...fuck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå