Trashyman Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har gått 2 år på en master, men skal bytte nå til høsten. Ergo jeg har allerede sagt opp plassen etc. MEN HVA FAEN TROR DU IKKE ODDSEN ER FOR AT JEG FIKK INNKALLELSE TIL FUCKING MILITÆRFITTE I SOMMER? Nå som jeg har sagt opp studieplassen, kan jeg ikke utsette. SAAAAATAAAAAN! Noen som har lyst til å spille fotball med meg? Taklinger i knehøyde er ikke bare lov, det oppfordres! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg krasjet bilen til mamma! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg krasjet bilen til mamma! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ahahahahahahahahaaaaaa Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 HAhAHAHAHAHAH DEN ER BURN! Ille eller? Gikk det bra med deg? Uansett, FFUUFUFFFUFFF jeg hater norsk muntlig eksamen. IHVERTFALL når jeg har så jævla analape vondt i det jævla fortrøkte hue mitt. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 RUSTY CUNT BUCKET! FUUUUCK Klarer faen meg ikke å tro det. Jeg gikk glipp av Gatekunst pga den SKRÅPULTE, for helvetes stygge naturfageksamen. Jeg skal opp på TIRSDAG FOR FAEN JEG SKULLE HA DRATT. MotherFUCKER Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg vil ikke være en sinnedreper, men er det bare jeg som føler meg bedre av at andre har det verre enn meg? Kan jeg kalles en sadist? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det gikk bra. Men støtfangeren ble herpa, speilet, og frontlykta. Pluss en stein skrapa opp begge dørene. Dette ble dyrt. Fuckings clutch. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg vil ikke være en sinnedreper, men er det bare jeg som føler meg bedre av at andre har det verre enn meg? Kan jeg kalles en sadist? Jeg digger det jeg Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 FYTTTIII HELVETTTE!!1 NÅ HAR JEG HOLDT AV DEN JÆVLA KVELDEN FOR KJÆRRING I KLASSA FÅR Å SE PÅ FILM OG NÅ FIKKE JEG VITE AT HU IKKE KAN ... FYTTI HELVETTE, DET VAR DEN KVELDEN :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ha alltid en backup plan når du "planlegger" noe med kvinnfolk, de er aldri til å stole på. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja fy faen, ikke stol på sånt. Dra på by'n og drekk deg drita istedet! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja fy faen, ikke stol på sånt. Dra på by'n og drekk deg drita istedet! Han er født i -92 så tviler på at det går. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) viss jeg hadde hatt en by her hadde jeg med glede dratt ut, men på denne jævla lille bygda så er det bare rånere og dumme jenter. Endret 6. juni 2009 av Sno Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hva faen skjer med at det er så jævlig variabel mengde reklamer på Spotify? Hørte på i litt over to timer uten en eneste, også kommer det 5 i løpet av en halv jævla time. Møkkasystem! Hva faen? Der kom det tre på rappen uten en sang i mellom. Endret 6. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 FFFFUU, FITTEEEE ligger mellom 5/6 i alle avsluttende fag VG1. Men likevell får jeg nok "bare" 5 i fagene. Yess, der minsket sjangsene mine om å komme inn på de studiene jeg ville, drastisk. FFAAAAAAANN. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 FUUUUUUUUUUUUU! NÅ SOM JEG HAR FRI FRA SKOLEN, SÅ HAR JEG IKKE PENGER TIL WOW-GAMECARD! FUUUUUUUUUUUUU, FØKK BLIZZARD! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 komisk men cruel at dere bruker rasistiske ord. Jeg var sånn før. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette er ikke en tråd for voldstrussler. Et par innlegg er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå