Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som har merka kor sinnsjukt jævelig det høyrest ut når dei på spotify-reklamene snakkar engelsk. Dei kan språket, men uansett så høyrest det jæææævelig falkst og sinnsjukt dumt ut. Spesielt: Jonathan from spotify. Faens pedo!

Lenke til kommentar

Eit lite oppkok frå ein spotifybrukar som satt å høyrte på Noam Chomsky-foredrag der.

Og så. Ut av ingenting! "KEEP ROCKING IN THE FREE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Alltid vore ein småfan av Neil Young, men i dette augneblink har eg lyst å sette meg på han og slå.

DET ER 00:44 PÅ NATTA, KAN DEI NO FOR FAEN IKKJE HOLDE DEI HELVETES REKLAMENE PÅ EIT VISST LYDNIVÅ, NOAM CHOMSKY ER EIN STILLE OG ROLEG FYR, EIN FORBANNA LIVEKONSERT MED NEIL YOUNG PÅ FULL GUFFE ER IKKJE NOKE EG FAEN VIL HØYRE NO!.

Var godt å få det ut :)

Mhm... Skal man først ha en slik offentlig tjenestemelding, så må man nesten forvente at man skal kunne engelsk sånn nogenlunde.

Men å begrense kva slags musikk som skal spelast i dei og dei landa klarar dei? Dei kunne no regionsstyre reklamene :)

Lenke til kommentar

FY FAEN JEG BLIR SÅ HELVETES FORBANE OVER MARITA PÅ SKOLEN MIN DEN FUCKINGS !!!!!!!!!!! :realmad: DRITTUNGEN OG EN SOM GÅR I KLASSEN MIN KALLER MEG SÅ MYE AT JEG HAR LYST TIL OG BANKE DEM SÅ INNI HELVETE FUCKINGS SKOLE FORBANE PULTE DRIRR LÆRERE :realmad: FY FAEN SÅ INNI HELVETES IRITERENDE FOR FAEN BLIR SÅ FUCKING SINT PÅ DI DRITT LÆRENE går i 7 klasse begyner i 8 heldigvis SÅ SKAL JEG LANGT VEKK FRA DEN MØKA FORBANA FUCKINGS SKOLA !!!!!! :realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

Lenke til kommentar

Har en prøve i morgen i matte, må ha 5 for å få 5 i standpunktkarakter. Har en prøve på fredag i naturfag, må ha 6 for å få 6 som standpunktkarakter. (forstår at det er mange som sliter med å få både 4 og 5, vil ikke virke som en drittunge, men naturfag er mitt sterkeste fag.. )

Stoffet er JÆVLIG i naturfag, og matten kan bare gå og legge seg.... Hadde egentlig tenkt å banne veldig og overbruke caps lock men skal nøye meg med det samme som brukeren over meg: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

SPTIFY-REKLAMEDRITTN!

"Spotify är jätte kul!"

Altså, alle som hører det, har Spotify og de har sikkert fått med seg at det er bra.

Men det hadde da for all jævla del vært mye bedre uten det der telfoninnringingshelvete og reklamene! BØRN :realmad:

Endelig fikk jeg det ut

Lenke til kommentar

Ja, vet du hva. De reklamene er virkelig drepen :roll: Her får vi faktisk gratis, ja helt gratis musikk og mindre reklame og dumme radioverter og allikevel velger du å sippe som en liten unge? Hva i alle dager er i veien med folk om dagen og ordet tålmodighet? Jeg er klar over at alle reklamene på Spotify er i enkelte tilfeller helt på trynet, men de er faktisk ikke så lenge at de dreper meg.

Lenke til kommentar

Kven bryr seg om det er gratis eller ikkje, og at ein skal vere glad for at ein får gratis musikk når ein er forbanna og treng å få det ut. For:

Satan i svarte helvete for ein jævla stygg og falsk engelsk Jonathan from fuckings Spotify har.

Lenke til kommentar
SPTIFY-REKLAMEDRITTN!

"Spotify är jätte kul!"

Altså, alle som hører det, har Spotify og de har sikkert fått med seg at det er bra.

Men det hadde da for all jævla del vært mye bedre uten det der telfoninnringingshelvete og reklamene! BØRN :realmad:

Endelig fikk jeg det ut

Jeg er uten reklame atter en gang :w00t:

Men jeg er forbanna fordi vi må sitte på skolen og dulte å ikke gjøre enn dritt :realmad:

Lenke til kommentar

HELT ENIG!!!

Har sittet på pulten siden klokka halv 8 og vært på diskusjon.no hele tia. F5 knappen er snart ødelagt. Faen.

Også slutter vi kvart over 1?! Den 2. bussen min går 7 over. DA MÅ JEG VENTE EN FUCKINGS FUCKING FUCK HORE BALLERS TIME! :realmad:

SLØØØØØØØØØØØS AV TIIIIIIID Å SITTE PÅ SKOLEN NÅÅÅÅÅ OG IKKE GJØRE NOENTIIIIIIIIIIIIIIING ANALPROBLEM!!!!!!!!!!!!

og edit?! Norsk eksamen og du sitter på Diskusjon?? :nei:

:dremel:

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...