iSimen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Kunne du ikke bare bedt dem pakke seg til helvete bort fra stolryggen din da? Vurderte det sterkt. Dette var skikkelig drittunger og følte ikke for å lage noe stort fuss der og da. Enkelte eier ikke evne til å tenke på andre enn seg selv. Nei, sånne folk er noe av det verste jeg vet. Endret 22. mai 2009 av LanSi Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 FAEN TA MODS SOM KASTER UT BRUKERE SOM OPPFØRER SEG ORDENTLIG! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 FAEN TA MODS SOM KASTER UT BRUKERE SOM OPPFØRER SEG ORDENTLIG! Hvem er det vi snakker om nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Helvete satan i fitta æ skal satan mæ gi deg juling din jævla idiot !! Når du faen stjæler sykkeln min skal du faen meg betale !! ÅHH Æ SKAL FAEN MÆ DREPE DÆ NÅR Æ FINN DÆ !!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Helvete satan i fitta æ skal satan mæ gi deg juling din jævla idiot !!Når du faen stjæler sykkeln min skal du faen meg betale !! ÅHH Æ SKAL FAEN MÆ DREPE DÆ NÅR Æ FINN DÆ !!! Enig!! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 DREP DREP DREP, ps husk å legge det ut på internett. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sykkeltyver fortjener å dø, jeg gleder meg til å slå ihjel svinet med restene av sykkellåsen min. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sykkeltyver fortjener å dø, jeg gleder meg til å slå ihjel svinet med restene av sykkellåsen min. Hjelpe meg, er det rart det er krig i verden? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Folk som driver hærverk og tyveri burde blitt satt noen dager i gapestokk i en folksom del av byen og kastet egg på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sykkeltyver fortjener å dø, jeg gleder meg til å slå ihjel svinet med restene av sykkellåsen min. Hjelpe meg, er det rart det er krig i verden? Folk overdriver. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HELVETTE!!!!! Går ned til 3 i standpunkt i spansk for faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jævla hore! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 AT IMBESILL-NSB IKKE KLARER Å FÅ TOGENE SINE I RUTE HELVETTE. ER DET TOTALT UMULIG FOR NSB Å KOMME TIDSNOK FOR FAEN!?!??! KOM 1 TIME FORSENT PGA INNSTILT TOG I DAG OG DEN EVNEVEIKE IDIOTEN I NSB LUKA SA BARE "jaja, sånt skjer" FAEN FAEN FAEN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 føck den gamle senile pedo læreren min som selvsagt skulle ha matte prøve dagen før tentamen , FØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØCK han Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helvetes skrikemåker!! Skal faenmeg ta og fange dem og rulle gaffateip rundt nebbene deres! Dette vil føre til at de heller ikke kan gomle i seg alt mulig drit, og vil dermed dø av sult til slutt, jævla rottene Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må si meg enig der warp, fikk faen meg nesten ikke sove i går natt/i dag tidlig... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 HELVETTE!!!!! Går ned til 3 i standpunkt i spansk for faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jævla hore! Haha, gjør sikkert jeg også. FML Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det så forbanna lite aktivitet på forumet akkurat nå. Jeg gidder faen meg ikke mer av det drite her, nå logger jeg av. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Strøyk på oppkjøring bil! OMG!! Endret 29. mai 2009 av Zonked223 Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 MATTELÆRERN MIN BURDE VÆRT SKUTT I HODE! DEN JÆVLA FITTE KJERRINGAAAAAAAAAAAAAAAA! HATER DEG! HØRER DU MEG!? JÆVLA FITTEKJERRIINGSKLOAKKROTTE!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå