djgudleif Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ja... Men hvis jeg rager om innholdet blir jeg kalt rasist! Utlendinger på skolen driver hele tiden å sier: "JÆVLA HVITING!!!!!!!!!!!!!!!!" Ingen reagerer. Hvis jeg hadde sagt "JÆVLA SVARTING!!!!!" så hadde jeg nok blitt utvist / drept. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUCKINGS RASISTER HELE GJENGEN! Endret 20. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå har de mørkhudede gjennomgått mye dritt (slaveri, apartheid) og hudfargen deres er en viktig del i historien om deres tragedie. "Hviting" er ikke noe spesielt vondt for meg å høre. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå har de mørkhudede gjennomgått mye dritt (slaveri, apartheid) og hudfargen deres er en viktig del i historien om deres tragedie. "Hviting" er ikke noe spesielt vondt for meg å høre. Må si meg enig der. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) VG/DB journalister som skriver om Rybak hvert 5 minutt. Dø. Endret 21. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/21/nyheter...enriks/6331166/ FY FAEN. AMERIKANSK POLITI KAN BRENNE EN LANGSOM DØD I HELVETE. FUCK YOU Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 VG journalister som skriver om Rybak hvert 5 minutt. Dø. Å herre gud den prt scr var stygg. DB.no=ban. Takk for advarsel. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 HELVETES JÆVLA TABBE AV MYHRE I DAG. FAEN ASSÅ. ØDELEGGE HELGA MI. HELVETE. SUR. DRITT. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/21/nyheter...enriks/6331166/ FY FAEN. AMERIKANSK POLITI KAN BRENNE EN LANGSOM DØD I HELVETE. FUCK YOU Tragisk det der ja. Synes fortsatt du kan roe ned litt med at alle "amerikansk politi kan brenne i helvete", selv om du egentlig mener de som banket opp han fyren. Trøst deg med at de fikk fengsel Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nå har de mørkhudede gjennomgått mye dritt (slaveri, apartheid) og hudfargen deres er en viktig del i historien om deres tragedie. "Hviting" er ikke noe spesielt vondt for meg å høre. "Hviting" er bare en måte å sette deg i bås på, for å ev. utestenge deg fra mulige sosiale happenings (et eksempel). at de begrunner dette med hudfargen din, oppfatter jeg rasistisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig i at det er rasistisk hvis du blir utestengt fra noe pga hudfarge, ja. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig i at det er rasistisk hvis du blir utestengt fra noe pga hudfarge, ja. Nettop. Dette brukes faktisk veldig mye, hvertfall i de miljøene jeg kjenner til (rett i underkant av 18 år). Hvis du oppfører deg noenlunde negativ ovenfor en som ikke har samme hudfarge (feks fordi han dro til kompisen din uten grunn) er du "JÆÆVLA RASSIST" og "NAZIFACE". Jeg mener det er rasistisk å si at alle som er negative mot andre, uavhengig av hudfarge (så lenge den ikke er den samme som den du er negativ mot) er rasistisk. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 for å si det sånn: HELVETTES RASSISTER, JEG HATER DERE! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Nå har de mørkhudede gjennomgått mye dritt (slaveri, apartheid) og hudfargen deres er en viktig del i historien om deres tragedie. "Hviting" er ikke noe spesielt vondt for meg å høre. Jaja, skjønner det. Men hvordan de kan mislike nordmenn når de bor i Norge begriper jeg ikke. (Jeg snakker om de jeg har møtt på skolen min, ikke alle er slik selvfølgelig) Endret 22. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå har de mørkhudede gjennomgått mye dritt (slaveri, apartheid) og hudfargen deres er en viktig del i historien om deres tragedie. "Hviting" er ikke noe spesielt vondt for meg å høre. Jaja, skjønner det. Men hvordan de kan mislike nordmenn når de bor i Norge begriper jeg ikke. Akk, så naiv kan man altså være... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Argh! Var på kino i går og så Knowing. Såklart satt det et par fjertebærter på raden bak som måtte ha kyllinglårene sine i hvilestilling på stolryggen min. Stolen ristet i takt med latter og redselsskrik som måtte komme derfra. Kan ikke tro de noen gang har sett en skummel film, for denne var IKKE særlig skummel! De hylte titt og ofte noe som noen ganger førte til at jeg skvatt også. Ikke nok med det, Moa Kino briljerte med sin vanvittig dårlige kino opplevelse. Bildet er greit men lyden er like tam som en radio fra tidlig 1900 tallet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kunne du ikke bare bedt dem pakke seg til helvete bort fra stolryggen din da? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kunne du ikke bare bedt dem pakke seg til helvete bort fra stolryggen din da? Vurderte det sterkt. Dette var skikkelig drittunger og følte ikke for å lage noe stort fuss der og da. Enkelte eier ikke evne til å tenke på andre enn seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå