Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

AT DET FORPULTE INTERNETTE MITT HAR VÆRT USTABILT I 6 ÅR OG INGEN GIDD Å FIKSE DET FORDI DET FUNGERE BRA NOK TIL Å SURFE VG, SÅ HVEM BRYR SEG DA OM AT INTERNETTE KASTER MEG UT AV WOW, CS, TEAM FORTRESS, COD 4, STREAMS, JA TIL OG MED DOWNLOADS OG MSN I ENKELTE TILFELLER! NEI INGENTING GALT HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Hver forpulte gang jeg får noe bra i poker, får noen annen noen bedre. God ting det ikke er ekte penger.

Og nå har gutta slutta å invitere meg ut.. Fuckings irriterende å vite at de lusker rundt og har det gøy men gidder faen ikke invite meg. Friends yay!

Lenke til kommentar

Hvem faen i helvete er så jævlig stygge i hodet at de går rundt og ringer folk halv åtte på en fuckings lørdag?! ALLE sover jo på lørdager. Når folk ikke tar telefonen første gangen så er det fordi de SOVER!! Herregud for noen folk. Ikke er jævelen på telefonkatalogen.no heller. Burde vært et eget rom i helvete for den slags folk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
FY FAEN

HVORFOR HAR NOEN FOLK SÅNN FORBANNA TEMPERAMENT!!!!!!!!????!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAEN DØ I HELVETE SKOGSKUKER

JEG KASTER MIN ASUS SNART. FY FAENS SKRAP, SNART FLYR DEN OVER KLASSEROMMET.

Jeg leste anus. :p

Staten: Dere må ha nynorsk på skolen så dere kan lese og evnt svare på et brev fra staten som er skrevet på nynorsk.

W T F ? .______________.

JEG GÅR HELLER MED ARI BEN I BÆRESELE PÅ RYGGEN I 2 UKER ENN Å HA FUCKINGS NYNORSK!

LOL!

JEJ HATER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå ble jeg veldig lei meg. :cry:

Lenke til kommentar

Faen jeg er irritert nå. For første gang på flere måneder er jeg syk, og det måtte være nå som jeg allerede har gått glipp av norsken to mandager på rad. Første gang forsov jeg meg fordi mobilen min glitchet og ikke aktiverte alarmen før jeg låste opp den, andre gangen var fordi jeg skulle på Krise og Passasjerhåndteringskurs.

Lenke til kommentar
FY FAEN

HVORFOR HAR NOEN FOLK SÅNN FORBANNA TEMPERAMENT!!!!!!!!????!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAEN DØ I HELVETE SKOGSKUKER

JEG KASTER MIN ASUS SNART. FY FAENS SKRAP, SNART FLYR DEN OVER KLASSEROMMET.

Jeg leste anus. :p

Staten: Dere må ha nynorsk på skolen så dere kan lese og evnt svare på et brev fra staten som er skrevet på nynorsk.

W T F ? .______________.

JEG GÅR HELLER MED ARI BEN I BÆRESELE PÅ RYGGEN I 2 UKER ENN Å HA FUCKINGS NYNORSK!

LOL!

JEJ HATER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå ble jeg veldig lei meg. :cry:

Det er faktisk sant. Skal se om jeg finner den kopien vi fikk fra staten om hvorfor vi skal ha nynorsk.

Vurderer å ramme den inn å henge den på rommet. -_- fuck me sideways and call me george.

Lenke til kommentar
AT DET FORPULTE INTERNETTE MITT HAR VÆRT USTABILT I 6 ÅR OG INGEN GIDD Å FIKSE DET FORDI DET FUNGERE BRA NOK TIL Å SURFE VG, SÅ HVEM BRYR SEG DA OM AT INTERNETTE KASTER MEG UT AV WOW, CS, TEAM FORTRESS, COD 4, STREAMS, JA TIL OG MED DOWNLOADS OG MSN I ENKELTE TILFELLER! NEI INGENTING GALT HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...