WarpX Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så du mener at vi ikke trenger basiskunnskaper i matte? Som å addere, subrahere, multiplisere og addere? Joda, men skolen drar det så mye lengre. Hvor grensen burde gå kan diskuteres. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 brothers in arms hells highway fungerer ikke! Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Aaaarrrrrrh, nå har jeg fått vite at jeg skal ta av reguleringen siden over påske, og nå sier han at jeg må gå med den på over sommerferien pga FINPUSS!? HVA FAEN ER DET FOR NOE!? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Staten: Dere må ha nynorsk på skolen så dere kan lese og evnt svare på et brev fra staten som er skrevet på nynorsk. W T F ? .______________. JEG GÅR HELLER MED ARI BEN I BÆRESELE PÅ RYGGEN I 2 UKER ENN Å HA FUCKINGS NYNORSK! STATEN KAN GÅ Å SUGE DE JÆVLENE SOM FANT PÅ AT NYNORSK SKAL VÆRE EN DEL AV DEN NORSKE SKOLEN!! KOMMER ALDRI TIL Å TRENGE DET TIL ANNET ENN Å ØDELEGGE VITNEMÅLET MITT FOR FAEN! DE KAN HENTE TILFART Å SYKLE LODDRETT INN I HELVETTE HELE GJENGEN! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen! Jeg faila på lappen med to obvious feil må vente to uker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen! Dataen klikka når eg skulle utnytte skuledagen til facebook! Rett og slett jævlig! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jævla romanske eller polske faenskaper som helt sikkert tok den forpulte horekjørte sykkelen min!! :realmad: . get a fucking jobb. Nei nå er jeg lei!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Som helt sikkert tok"? Bli kvitt fordommene dine. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Samme sier jeg. Rasister trenger vi ikke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette er tråden for alt faenskap du en måtte ha på hjernen. Ikke vits å klage på hva han mener. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Rasist er jeg ikke men utlendinger har en tedens å stjæle mer en nordmenn har jeg fått stor erfaring av. Og slikt som skjedde tollerer jeg ikke. Blir rett og slett forbannet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette er tråden for alt faenskap du en måtte ha på hjernen. Ikke vits å klage på hva han mener. Ok, skal omformulere meg, jeg blir forbanna på rasister. Happy nao? Rasist er jeg ikke men utlendinger har en tedens å stjæle mer en nordmenn har jeg fått stor erfaring av. Og slikt som skjedde tollerer jeg ikke. Blir rett og slett forbannet. Jo'a, men det kan likegjerne være en nordmann. Kjenner mange nordmenn som stjeler alt de trenger, jeg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fy faen. Noen som kan fortelle meg hvorfor Socom Confrontation går rett til XMB noen ganger?! Jævla fitte hore irriterende Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er glad i deg også ON TOPIC: Skole og presentasjoner eier!!! (ikke) Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 OMFG, nå er jeg DRITTLEI det jævla norske skolesystemet! Helvette heller ass. Denne uka: Mandag: Prøve, Tirsdag: Prøve, fremføring, Onsdag: Innlevering av det største prosjektet jeg har hatt hittill i år, torsdag og fredag: Spanskprøver. De siste 5 ukene: Ikke en dritt. HVORFOR MÅ DE HA ALT PÅ EN JÆVLA UKE?!?!??!?!?! KAN DE IKKE SE TIL HELVETTE Å LÆRE SEG Å SJEKKE PRØVEPLANEN Å PLANLEGGE LITT MER STRUKTURERT!!??? HELVETTES FITTELÆRERE. En annen ting som irriterer meg er at IKKE EN DRITT gidder å svare på undersøkelsen jeg la ut på skole og leksehjelp( Er til prosjektet jeg skal levere inn. Har 8 svar, trenger 52 til innen i kveld >_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Faen i helvetes fittefaen! Jævla forpulte huseier! Jeg ringte på ei leilighet i forrige uke og da sa fyren at han ikke tok i mot noen bud eller visninger eller noe, for han var ikke ferdig med å pusse opp. Han sku komme tilbake til meg i juni. Nå ser jeg at leiligheta er utleid og en kompis hadde ringt på den og blitt fortalt at han måtte kjappe seg om han ville ha den for den skulle vært utleid fra forrige mandag av >< HELVETES DRITTSATAN! DØ I HELVETE DIN FORPULTE NISSEJEGER! ASDFGGRAAAARGH!!! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Faen i helvetes fittefaen!Jævla forpulte huseier! Jeg ringte på ei leilighet i forrige uke og da sa fyren at han ikke tok i mot noen bud eller visninger eller noe, for han var ikke ferdig med å pusse opp. Han sku komme tilbake til meg i juni. Nå ser jeg at leiligheta er utleid og en kompis hadde ringt på den og blitt fortalt at han måtte kjappe seg om han ville ha den for den skulle vært utleid fra forrige mandag av >< HELVETES DRITTSATAN! DØ I HELVETE DIN FORPULTE NISSEJEGER! ASDFGGRAAAARGH!!! HAHHAHA :!: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er irritert over at jeg får firer i samfunn når jeg så åpenbart fortjener bedre, hmpf.. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 JEJ HATER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå