Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

har min første eksamensdag i juss ved uio i morgen for helvete. aaaahhh!!!.fyfaen,fyfaen,fyfaen,fyfaen,fyfaen...

ikke nok med en forbanna nervepirrende eksamen i morgen, vi skal faen ta ha en eksamen nr.2 til torsdag.

om dere ser en kar som ser fortvilet ut i ansiktet og spyr utenfor Domus Nova, ja da er det garantert meg dere ser. ååååhh...livet er så alldeles fittenydelig. den kuleste uka i livet mitt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete skrudde de av vannet i nabolaget på denne tiden?! Jeg må faen meg dusje før jeg drar på jobb imorra. Hva faen er problemet. De må da vite at folk dusjer på morran og kveld. Hvorfor kan de ikke reparere det horerøret kl 3 på natta isteden?!!?1

Lenke til kommentar

Satan i fittenissehelvete, hva er det med folk som skal blokkere og absolutt gå forran deg når du prøver å passere på fortauet? Hva i helvete er det med dere jævla halv døde, slitne og ufyselige skapninger som lever i deres egne lille verden? Våkn for fitta meg opp og følg litt med, jævla dumme satan. Dø en langsom død hvor du brenner sammen med de idiotene som slapp deg fri her i verden, du er faen meg ikke verdt svetten på ballene mine, sopper.

Lenke til kommentar

AARGH! Enig med deg, dick. Når overvektige mødre med tvillinger i 5 meter brei barnevogn går midt på fortauet får jeg bare lyst til å løpe/sykle ned hele dritten og sprenge hele fittekuk-veien til helvete og pælme meg forbi hele jævla mengden med rasshøl som tror det er konkurranse i å dekke mest plass av fortauet

Lenke til kommentar

FY FAEN

HVORFOR HAR NOEN FOLK SÅNN FORBANNA TEMPERAMENT!!!!!!!!????!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAEN DØ I HELVETE SKOGSKUKER

JEG KASTER MIN ASUS SNART. FY FAENS SKRAP, SNART FLYR DEN OVER KLASSEROMMET.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Gjett hvilken intromusikk jeg nettopp hørte? PARADISE HOTEL!!!!!

SLUTT Å SE PÅ DEN DRITTEN DER, SOFTGLOW-RAPE ALL OVER THE PLACE, FAENS DÅRLIG PRODUKSJON. DRITTPROGRAM, NÅ GIDDER JEG IKKE Å SITTE HER MER.

SÅ UKRITISKE NOEN ER!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjett hvilken intromusikk jeg nettopp hørte? PARADISE HOTEL!!!!!

SLUTT Å SE PÅ DEN DRITTEN DER, SOFTGLOW-RAPE ALL OVER THE PLACE, FAENS DÅRLIG PRODUKSJON. DRITTPROGRAM, NÅ GIDDER JEG IKKE Å SITTE HER MER.

SÅ UKRITISKE NOEN ER!

You said it

Lenke til kommentar

Fordi matte er oppfunnet av mennesker som har anlegg for den slags type ting. Men så har noen funnet på at "åh, dette må jo alle lære, hurra". Selv om de ikke skulle ha bruk for det i en senere jobb. Skoleverket er bare genialt...

Men når det er sagt, så er det ingenting som slår de mest unyttige fagene: Kristendom (het det ihvertfall da jeg gikk på skola) og spynorsk.

Lenke til kommentar

Så du mener at vi ikke trenger basiskunnskaper i matte? Som å addere, subrahere, multiplisere og addere?

Da hadde ikke jeg sitti her idag isåfall, om jeg ikke hadde kunnet det der.

On topic: FAEN TA DÅRLIG VÆR FOR TIDA DA! REGNER JO FAEN MEG HELE JÆVLA TIDA! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...