Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Det siste året og to har det fuckings komt en del tiggere til haugesund også ,

Hvor i helvete kommer de alle ifra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden er ikke en kanal for å kommentere eller diskutere moderering og enkeltsaker. Har man saklig kritikk og tilbakemeldinger på generelt grunnlag kan disse rettes til Tilbakemeldinger om forumet. Vil man ta opp en enkeltsak gjør man så igjennom private kanaler til moderatoren den gjelder, eksempelvis pr. PM/melding. Ønsker man å klage på moderator henvender man seg til innholdsansvarlig pr. epost [email protected].

Et par innlegg er derfor fjernet fra tråden.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

ble invitert til middag idag av vertene mine. dette ble en temmelig frekk og jævli skuffende opplevelse. tenk å bli invitert på middag bare for å se vertene gafle i seg mat på 5min før de forsvinner og lar gjestene sitte igjen for seg selv. følelsen av å ikke være velkommen kom som en alarm etter bare 2min. det var rart da det var de som inviterte.

jeg har da for faen ikke gjort dem en dritt. jeg er stille som en forbanna mus og har måkt hele den forbanna gårdsplassen deres i vinter uten engang å bli spurt. bare goodwill.

dette var veldig frekt. spesielt fra mannens side.

jeg ble rett og slett sint der jeg satt. makan til en oppførsel. på toppen av det hele ble jeg til og med med for å hjelpe med noe hagearbeid etter den frekke opptredenen.

jeg måtte ta meg hardt sammen for ikke å begynne å slenge med leppa. hva faen er problemet!?

Lenke til kommentar

At fire personer blir dømt for fildeling er bare tull. De var ett av flere medier man kunne bruke, nå må de i så fall følge opp og arrestere og rettsforfølge hver eneste en av oss. Hadde jeg vært flink til grafitti ville det stått mye rart om i Vestfold fylkes hovedbyer...

Lenke til kommentar
Piratebay gutta har såppas mange som er på dems lag, så jeg tipper dette ordner seg. En ordning om å gi 30kr hver til en konto, så kan jeg love at de millionene dukker opp ganske raskt.

Da vinner jo platebransjen.. Peter sunde ville i tillegg brent de pengene før noen fikk tak i dem :p

De har ikke pengene uansett, lite så kan gjøres med det :)

Lenke til kommentar
ble invitert til middag idag av vertene mine. dette ble en temmelig frekk og jævli skuffende opplevelse. tenk å bli invitert på middag bare for å se vertene gafle i seg mat på 5min før de forsvinner og lar gjestene sitte igjen for seg selv. følelsen av å ikke være velkommen kom som en alarm etter bare 2min. det var rart da det var de som inviterte.

jeg har da for faen ikke gjort dem en dritt. jeg er stille som en forbanna mus og har måkt hele den forbanna gårdsplassen deres i vinter uten engang å bli spurt. bare goodwill.

dette var veldig frekt. spesielt fra mannens side.

jeg ble rett og slett sint der jeg satt. makan til en oppførsel. på toppen av det hele ble jeg til og med med for å hjelpe med noe hagearbeid etter den frekke opptredenen.

jeg måtte ta meg hardt sammen for ikke å begynne å slenge med leppa. hva faen er problemet!?

Hvem er vertene? Hvem flere var gjester?

Lenke til kommentar

FY FAEN! NÅ FIKK JEG NETTOPP HØRE AT ONKELEN MIN HAR BYDD PÅ ET HUS TIL 6,3MILLIONER NORSKE KRONER TIL DATTEREN SIN PÅ 20ÅR SOM FAEN ALDRI HAR TJENT EI KRONE I HELE SITT LIV!!!!!!

HUN FIKK POKKER NETTOPP BIL OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Endret av DSG
Lenke til kommentar
FY FAEN! NÅ FIKK JEG NETTOPP HØRE AT ONKELEN MIN HAR BYDD PÅ ET HUS TIL 6,3MILLIONER NORSKE KRONER TIL DATTEREN SIN PÅ 20ÅR SOM FAEN ALDRI HAR TJENT EI KRONE I HELE SITT LIV!!!!!!

HUN FIKK POKKER NETTOPP BIL OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Fytte faen... livet er ikke rettferdig.

Lenke til kommentar

FAENS JÆVLA DRITTUNGER som holder på og bygger HYTTE like nedenfor her jeg bor!! Får lyst til å kjøpe meg et luftgevær og plaffe på dem, jævla drittavkom! Bank bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre bank bank bank hamre hamre hamre

JÆVLA FITTEUNGER!!

Lenke til kommentar

Faen altså, her har jeg satt alt av sosialliv til side for å passe valp, stått opp klokken 7 om morgenen for å følge henne ut å pisse og brukt så godt som hele dagen min på hindre hunden i å ødelegge sokker, sko og alt annet piss.

Så kommer foreldrene mine hjem, jeg er lei som faen og drittrøtt, og så skjeller moren min meg ut fordi jeg ikke er i kjempehumør. Helvetes dritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...