Glassflasken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 mer lei meg enn sint. men min bestevenn har blitt døv i går kveld hva syns dere jeg burde gjøre. kan jo ikke tegnespråk heller. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det kan vel ikke han heller? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 nei =( that's the problem .....ååhhh.... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blitt døv? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 vet ikke men jeg fikk bare melding av moren om at han hadde blitt døv. :=( jeg skalk spørre en gang senere. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) hm, ooh faen.. eh.. helvete ! eller steike meg ! Endret 5. april 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 mer lei meg enn sint. men min bestevenn har blitt døv i går kveld hva syns dere jeg burde gjøre. kan jo ikke tegnespråk heller. Hils fra meg å si at jeg HØRTE den triste nyheten Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 mer lei meg enn sint. men min bestevenn har blitt døv i går kveld hva syns dere jeg burde gjøre. kan jo ikke tegnespråk heller. Hils fra meg å si at jeg HØRTE[u/] den triste nyheten *LESTE Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vis litt respekt, a. Til dere to over meg. Høres ikke særlig bra ut. Lurer også på hva som skjedde. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 mer lei meg enn sint. men min bestevenn har blitt døv i går kveld hva syns dere jeg burde gjøre. kan jo ikke tegnespråk heller. Hils fra meg å si at jeg HØRTE den triste nyheten Den var slem Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 DRIT nå i den jævla døve stakkaren. Han er sikkert frisk igjen nå. En kompis av meg var døv i ei uke på det ene øret, men ble helt bra igjen av seg selv.. Synd om det blir varige men, men vi kan da ikke drive å diskutere dette i denne JÆVLA FUCKINGS NYREPULENDE FITTETRÅDEN?! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Faen vitsen med å komme her og si at de skal holde kjeft om den forpulte døve jævelen så gjør du det selv? Faen meg tenke lengre en nesetippen din forbanna stygge hore. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ikke bann i Guds tråd daaa Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 nå fikk jeg lyst til å anmelde deg og drepe deg ...... tenk å trakkasere andre på den måten!?.. å du tror du er ganske tøff som banner !!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ!!? hater sånne som deg Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Anmelde OG drepe? Du virker som en skikkelig gluping du ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 nå fikk jeg lyst til å anmelde deg og drepe deg ......tenk å trakkasere andre på den måten!?.. å du tror du er ganske tøff som banner !!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ!!? hater sånne som deg Dette er jo tråden som du kan banne så mye som du vil! Den døve vennen kommer sikkert til og bli bra. Ta å sipp et annet sted Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Til helvete med tiggerne som har rottet seg sammen gatelangs her i trondheim, med krummet rygg og lurt glis går de rundt og nærmest terroriserer mennesker som har valgt å ha en anstendig jobb, 'Good påssske, PLZZ 10 kroners' FUCK OFF. Skaff dere en jævla jobb. Og hva i satan er det med disse gatemusikantene som spiller den samme låta 18 ganger før noen blir nødt til å kaste en bøtte med okse helvetes møkk på dem? Utspekulerte ravner som burde ha blitt fjernet med brannslange. GATEGRUMS! Endret 9. april 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 det er ikke tull. det har faenmeg blitt en eksplosjon med tiggere i samtlige norske byer. sist sommer var jeg i en lang bilkø på vei mot hytta. da gikk det pokkernmeg 2 tiggere og banka på alle rutene med sine pappbegere og ville ha penger. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Håper de blir drept! SNART, og innfør at det er forbudt å tigg igjen! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kunne faen meg ikke vært mer enig. Her i Drammen sitter dem i sentrum gatelangs. Med instrument eller ikke, jævlig plagsomt er det ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå