Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen er lei av at snustråden skal være stengt. Har det noe å si om man diskuterer dagligdagse ting der inne da? Skjønner ikke hvorfor reglene må være så strenge? Hvis folk har det gøy, hvorfor ødelegge det ved å praktisere mange dumme regler?

Lenke til kommentar

IRRITERER MEG OVER DE SOM SIER "KOM OVER DET" "LIVET MÅ GÅ VIDERE!" HVA FAEN, BROREN MIN TOK SELVMORD FOR 2-3 UKER SIDEN, WTF TAR DE MEG FOR, SKAL JEGK ANSKJE DREPE EN SOM ER NÆRME DEM SÅ SKAL JEG FADERMA SE HVEM SOM GRINER MEST! FACK DERE LÆREREEEEEEEEEEEE!

Lenke til kommentar

Jeg er så LEI!

Hvorfor er det ingenting som funker? Hvorfor må jeg være dritforelska i noen som tydeligvis bare liker meg når han er på fylla? Som ikke gadd å invitere meg på innflyttningsfesten sin en gang? JÆVLA VIRREPIKK! Jeg håper han sender sin sedvanlige fyllemld så jeg kan be ham dra seg til helvete... Ikk faen om han skal får meg til å grine. Må bare puste rooolig ut og inn. Rooolig.... Verden suger!

OG HVORFOR MÅTTE JEG VELGE Å SLUTTE Å RØYKE AKKURAT NÅ NÅR VERDEN SER UT TIL Å FALLE SAMMEN RUNDT MEG Å ALT JEG VIL HA ER EN RØYK!??!?!

Pooooh...... Bedre...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er så LEI!

Hvorfor er det ingenting som funker? Hvorfor må jeg være dritforelska i noen som tydeligvis bare liker meg når han er på fylla? Som ikke gadd å invitere meg på innflyttningsfesten sin en gang? JÆVLA VIRREPIKK! Jeg håper han sender sin sedvanlige fyllemld så jeg kan be ham dra seg til helvete... Ikk faen om han skal får meg til å grine. Må bare puste rooolig ut og inn. Rooolig.... Verden suger!

OG HVORFOR MÅTTE JEG VELGE Å SLUTTE Å RØYKE AKKURAT NÅ NÅR VERDEN SER UT TIL Å FALLE SAMMEN RUNDT MEG Å ALT JEG VIL HA ER EN RØYK!??!?!

Pooooh...... Bedre...

EMOOOOOO HATER SÅNNE WHINEY BITCHES SÅ DEG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...