xersess Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei, trur ikkje det, faktisk. Det var ein fyr som var litt meir ekstrem, på trynet Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 faen er lei av at snustråden skal være stengt. Har det noe å si om man diskuterer dagligdagse ting der inne da? Skjønner ikke hvorfor reglene må være så strenge? Hvis folk har det gøy, hvorfor ødelegge det ved å praktisere mange dumme regler? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Få en annen snusfantast til å lage ny tråd Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 å hejjiguehd lizzm. Jeg er så sint at jeg kunne velte en ku! Reklame på Tven Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei huff, savner snustråden jeg og, nå. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan noen starte en ny snustråd? Ingen hadde postet i min, siden jeg er helt ukjent her og har 28 innlegg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 IRRITERER MEG OVER DE SOM SIER "KOM OVER DET" "LIVET MÅ GÅ VIDERE!" HVA FAEN, BROREN MIN TOK SELVMORD FOR 2-3 UKER SIDEN, WTF TAR DE MEG FOR, SKAL JEGK ANSKJE DREPE EN SOM ER NÆRME DEM SÅ SKAL JEG FADERMA SE HVEM SOM GRINER MEST! FACK DERE LÆREREEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mine sterkeste kondolasjoner. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kondolerer, synd det finnes folk som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Argh! Jævlig dag tbh, ikke hatt mer en 4 røyk idag, noe som går meg noe jævlig på nervene, atpåtil så røyk jeg på en smell i poker igjen, fyren fikk runner runner Straight flush! Herregud i fittesatans helvetes innavla bondeland! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Slutt å kommandere folk du ikke har myndighet over. On topic: Se til hælvete å gi deg med det der for svarte faen! Endret 21. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Capria Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er så LEI! Hvorfor er det ingenting som funker? Hvorfor må jeg være dritforelska i noen som tydeligvis bare liker meg når han er på fylla? Som ikke gadd å invitere meg på innflyttningsfesten sin en gang? JÆVLA VIRREPIKK! Jeg håper han sender sin sedvanlige fyllemld så jeg kan be ham dra seg til helvete... Ikk faen om han skal får meg til å grine. Må bare puste rooolig ut og inn. Rooolig.... Verden suger! OG HVORFOR MÅTTE JEG VELGE Å SLUTTE Å RØYKE AKKURAT NÅ NÅR VERDEN SER UT TIL Å FALLE SAMMEN RUNDT MEG Å ALT JEG VIL HA ER EN RØYK!??!?! Pooooh...... Bedre... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis du er sluttet å røyke, hvorfor vil du ha en røyk? Er du ikke blitt kvitt avhengigheten? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg sluttet å røyke for to dager siden (eller noe slikt), selvfølgelig er jeg ikke kvitt avhengigheten... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 JÆVLA UFLAKSEN MIN FORPULTE PIKK ASS, ALLTID SKAL DET SKJE NOE DRIT MED GITARUTSTYRET MITT GITAREN ULER OG FORSTERKEREN FJOMPER OG NEI, DET LIGGER IKKE I FINGERNE, TIL DERE SOM TROR DERE ER SÅ JÆVLA BEDREVITERE Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er så LEI!Hvorfor er det ingenting som funker? Hvorfor må jeg være dritforelska i noen som tydeligvis bare liker meg når han er på fylla? Som ikke gadd å invitere meg på innflyttningsfesten sin en gang? JÆVLA VIRREPIKK! Jeg håper han sender sin sedvanlige fyllemld så jeg kan be ham dra seg til helvete... Ikk faen om han skal får meg til å grine. Må bare puste rooolig ut og inn. Rooolig.... Verden suger! OG HVORFOR MÅTTE JEG VELGE Å SLUTTE Å RØYKE AKKURAT NÅ NÅR VERDEN SER UT TIL Å FALLE SAMMEN RUNDT MEG Å ALT JEG VIL HA ER EN RØYK!??!?! Pooooh...... Bedre... EMOOOOOO HATER SÅNNE WHINEY BITCHES SÅ DEG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå