lilko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Your musical compatibility with MetalClayMan is Very High EDIT: Oisann, dette var ikke CTRL + V tråden fant jeg ut. Endret 27. februar 2009 av lilko Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Denne tråden er morsom Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Faen i helvete som jeg hater å ha fordypning i fag som man ikke får noen forklaring på hva som egentlig er oppgavene i. Helvetes jævla drittdesign. Til helvete med den innpåslitne vikarlæreren som står å puster meg i nakken hvert tredje sekund. Måtte det å lage MØNSTER i Illustrator bli banna fra jordas overflate. Faens jævla fittedritt. Jeg må sitte på den elendige drittmaskina vedsidenav kateteret så den førnevnte fittevikaren har fullt innsyn på alt jeg gjør de neste seks timene, fordi de elendige klonene av noen jenter i paralellklassen som man ikke ser forskjell på og ingen vet hva heter kommer å stjeler plassen min. MØØKK! Endret 27. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Satan i helvete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han jævla fitte kuken holder jo faen ikke nokka han sier !!!!!! Hadde æ kunne hadde æ skutt han på stede !!!!!! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg ville ikke skutt kuken min! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha xD Jeg er bare så skikkelig Forbanna på meg selv siden jeg var så treig i huet det med TG billetter og må nå sitte i en jææævla treiig kø for å kjøpe billetter som blir refundert ellr ikke blir betalt!!! er faen meg nr 364 og det står HELT stille, må ha billett hvertfall FØØØR neste uke (Torsdagen)!!!! MÅ PÅ TG09 <3 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dritt skole og dritt vær Hadde det gått ann å stå i alle fag selvom man ikke møter opp i noen timer og sender alle leksene til læreren hadde jeg flytta sørover asap! Planlegger å gjøre det neste vinter, må høre om det går Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg brakk armen i dag, og kan ikke spille spill skikkelig på måneder!! faen! Drit-vondt gjør det også.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helvetes snøen bestemte å komme igjen etter at den endelig hadde begynt å smelte! Gjør faen ikke annet enn å måke snø hele dagen lang... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg blir så jævla irritert over den helvetes jailbreakGUIen som ikke gidder å jailbreake iPoden min skikkelig! SATAN! Jævla helvetes dritt! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 NÅHMEN I HELVETE. JEG SOM ENDELIG FIkK I HUE AT VÅREN KOMMER SÅ SKAL DET FAEN MEG SNØ PÅ SØNDAG. INGENTING Å GJØRE PÅ HELGEN HELLER. FFUUUUUUUCK!!! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Scragnon EDIT: Faen, feil tråd. Endret 6. mars 2009 av lilko Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 AT DAMEN MIN SKAL VEKK IKVELD TIL EN PLASS EN STUND HERIFRA OG VÆRE MED NOEN JÆVLER SOM IKKE ER GOD I HODET, OG HUN MØTER SIKKERT EXEN SIN DER OG..FAEN I HELVETTE! OGSÅ GIDDER IKKE HUN Å SPØRRE OM EG VIL VÆRE MED... IKKE FAEN OM JEG HADDE VÆRT MED UANSETT DÅ MEN.. SÅ DÅ KOMMER EG TIL Å SITTE HJEMME Å TENKE PÅ HVA I FAEN HUN GJØR DER :S FAENS NEGERE.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha. That must suck ! Don't Worry! Det er vel bare for fun. Fyr opp tv-spill elno Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Syntes synd på dere i Norge med grader rundt 0.. Personlig sitter jeg i midtøsten(Jorda) med 30 grader pluss.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Synes synd på dere i Midtøsten Personlig sitter jeg i Norge (Østlandet) med 2 grader pluss.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fittejævla kunst og håndverk driiiit! Hvem faen er det som bryr seg om det faget uansett? Faen i helvete, vi skal faenmeg skrive en jævla rapport i det faget, og jeg hater dritet. Og selv om jeg kan få stryk i det faget og likevel komme meg fint inn på vgs skole, så jobber jeg som faen med det,, helvetes jævla drittfag! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) jeg fikk 6'er i kunst og håndverk siste året for helvete. fikk totalt 5'er i endelig standpunkt på ungdomskolen som faen;P EDIT: glemte å banne for satan;) Endret 6. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fy faen jeg kjenner jeg hater SLIguy noe litt inni helvete, men bare fordi han er stygg i kunst og håndverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå