Dynejonas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ååå, nå har jeg så jævlig bakrus, drittkipt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 faen... har sett litt av 3guys1hammer, lest mye om den osv.. skulle aldri ha gjort det.. FAEN! ingen prøver seg, dere kommer til å angre. IKKE. Lol den filmen er litt morsom da :!: *gurgle-gurgle* Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Faen ta den jævla fitte snøen og det fitte været. Blir så jævla deprimert. Fuck you snø! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 inni kukflira er lei av å være syk Nah!!! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 SKOLEFUCKSHIT FUCKSHITSKOLE FUCKFUCKFUCKSKOLE! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 SKOLEFUCKSHIT FUCKSHITSKOLE FUCKFUCKFUCKSKOLE! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha suckers. Jeg har fri Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha suckers. Jeg har fri Ikke morsomt Lenke til kommentar
super2278 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 JEG BLIR SO JEVLIG FORBANA PO DI JEVLA NABOENE HAR DET ER BARE DRITT FOLK SOM ER SO FREKKE JEG HAR LYST TIL OG BANKE DEM JEG BLIR SO JAVLA FORBANA PO DEN JEVLA SKOLEN JEG GOR PÖ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 fuckings sonans hore i resepsjonen sa det ikke var undervisning før klokken 7. måtte hu brenne i helvette! fittekjerring, hvordan i satan skal jeg klare og lese meg opp på 1 verdenskrig, versailles, russlands revolusjonen og nasjonalismen?????? forpulte dritt. 3 timer med verdifull undervisning gikk i søvn! satans fitte. håper seriøst merra faller ned en trapp og knekker et bein. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 og jævla nazi snø. må vell opp og skrape bil i morgen før jobb. satans trondheim, hvorfor i helvette er det ingen som kan og måke i disse fuckings byene? faen meg depprimerende. snø, slapps, altfor tidlig opp og tapt undervisning, skal vell eeksamen gå til helvette, dama prøver fortvilt og trøste en sint og frustrert kjæreste. blir bare cranky av slikt. trenger sol og sommer og fuckings bestått eksamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HELVETE! med stor banapikk i ræva.... faen meg bare gå og henge seg med det samme. en fin dag ble en rævva møkkadag pga ei jævla brillekjærring. sug og svelg og vent på en lang helg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen i helvete , jeg har så jævlig fitte faen vondt i tanna mi. Og den jæææævla tannlegen min kan ikke ta meg imot før neste uke , måtte han brenne ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 FAEN I SATAN at det gårt an å lage et sånn søppeltastatur som Logicrap EX110!!!!!!!! Jævla fittefot under laget av cheap whore plastic bare MÅTTE langsomt knekke igjen!! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 FEAN I HELVETTE NAV! SE OG FÅ DE JÆRSKA PENGENE MINE INN PÅ KONTO SNAREST!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 HVORFOR I HELVETE TAR DET SÅ LANG TID Å KOPIER EN FILM OVER TIL PS3?!?! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syøggehorelinjedommersomdømmerfeilogfanezheinzesomlagersåjævlamyeunøvendigefrisparkfanhore tøggerævsnussekøllesatn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 faen jævla fitte kuk som ikke vil stå , Akkuratt når jeg fant den hotte damen måtte kugen min brenne !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 JEG BLIR SO JEVLIG FORBANA PO DI JEVLA NABOENE HAR DET ER BARE DRITT FOLK SOM ER SO FREKKE JEG HAR LYST TIL OG BANKE DEM JEG BLIR SO JAVLA FORBANA PO DEN JEVLA SKOLEN JEG GOR PÖ Jeg blir så jævlig forbanna når folk skriver så inni helsikes ræva norsk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du har misforstått hele tråden her, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå