michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Yeey. Re-design av veske. :D AKKURAT DEN OPPGAVEN GLEDA JEG MEG TIL :D FYYYYYYYYYH FAAAAAAAEN I HELVETE OG SaTANS KUK JEG ER LEI AV DENNE LINJA. FUCKFUCKFUCKFUCK Jævla hore lærere som ikke forstår. FUCK THIS MOTHERFUCKING COCKSUCKING PIECE OF SHIT!!!!!!ONE!!!!111!!1!!!!!1! SATANA VITTU PERKELE IMEVAT KUSIPAA PERAUKKO edit: Jeg HAAAAAAATER sjalusi -.- forbanna dumme kvinnemennesker!!! alt går så bra.. PFFFT IKKE FAEN!! hvorfor må man være frekk for å få seg en dame for tiden? stygge verden! Detaljer? edit 2: hater fjortisser!!!(er ikke 14 men faen meg lik) Navn : **** .. : ) Kallenavn :'**** .. : P Alder : 16 .. : ) Skole : Skal hoppe ut og jobbe .. x) interesser: Drikke<3venner<3faenskap<3 fotball<3chopping<3 Status : Liker deg mer og mer for vær dag <3 Msn: Spørr, kanskje du er heldig : ) (vil du vite mer om meg så spørr send melding) Bestevenn : Chatrine pus <3 Bestevenner: Chriss<33 daria <3 maiken<3 Venner: Katrine<3 Daniel<3 maria <3 daya<3 dalchir<3 andreas<3 karine<3 Hoppe ut av skolen er så smart!! BRA JOBBA IDIOTI!! Endret 13. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 HELVETES BAKLENGSDILDO AV EN STRAP ON-LÆRER SOM ER SÅ KU I TRYNET OG LEKER BREE VANDECAMP GANGER FEM MILLIONER OG TROR HUN EIER HOREVERDEN BARE FORDI HUN HAR SÅ JÆVLA FITTEMAKT OVER TI FORPULTE GANGSTERIDIOTELEVER! TROR HUN KAN GJØRE HVA I HELVETE GRANSKAUEN HUN VIL OG FORDØMTE HOREPIMPHALLIKFITTEKUUUUUU! Å FY FAEN. HEI I DAG SKAL VI HA EKSAMEN I MUNTLIG SORRY SA INGENTING, ER DET MUUULIG. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 KUKISTRAPONLAND I FAANSVIKA MED SALTE HORUNGA! DRIT LEI! ALT E SÅ JÆVLA DEPRESIVT OG JEG ER TRØTT SOM FAEN 24/7 UTEN GRUNN! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 KUKISTRAPONLAND I FAANSVIKA MED SALTE HORUNGA! DRIT LEI! ALT E SÅ JÆVLA DEPRESIVT OG JEG ER TRØTT SOM FAEN 24/7 UTEN GRUNN! Welcome to the club. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er fli forbanna for at jeg presterte å skrive Icman istedefor Iceman når jeg skulle endre visningsnavn! Og først etterpå så fant jeg ut at Iceman™ var tatt. Har sendt PM til Ueland da, med spm om han kunne endre den til Iceman. (med . på slutten) Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 KUKSUGENDES HORE AV EI NARKIS FITTE HVORFOR MÅTTE JEG VENTE EN EKSTRA DAG PÅ POSTEN SATANS NIGERIANSKE HORE! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Og først etterpå så fant jeg ut at Iceman™ var tatt. Hvorfor bruker du ikke mX fortsatt? Kort navn og lett å huske. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 edit 2: hater fjortisser!!!(er ikke 14 men faen meg lik) Navn : **** .. : ) Kallenavn :'**** .. : P Alder : 16 .. : ) Skole : Skal hoppe ut og jobbe .. x) interesser: Drikke<3venner<3faenskap<3 fotball<3chopping<3 Status : Liker deg mer og mer for vær dag <3 Msn: Spørr, kanskje du er heldig : ) (vil du vite mer om meg så spørr send melding) Bestevenn : Chatrine pus <3 Bestevenner: Chriss<33 daria <3 maiken<3 Venner: Katrine<3 Daniel<3 maria <3 daya<3 dalchir<3 andreas<3 karine<3 Hoppe ut av skolen er så smart!! BRA JOBBA IDIOTI!! Chopping!? En seriemorder du har quota der eller? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fuck yeaaah...Yeaah! :-p Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Og først etterpå så fant jeg ut at Iceman™ var tatt. Hvorfor bruker du ikke mX fortsatt? Kort navn og lett å huske. Bruker det som pålogging. Men ville ha noe annet Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 FYYYY SATAN!!!! NÅ SOV JEG IGJENNOM HELE SKOLEDAGEN IGJEN!!! FITTE, JEG KAN IKKE HA MER FRAVÆR!!!!!!!! Og så er det ball i dag, og jeg fikk ikke kjøpt billett til en venninne som jeg er litt avhengig at får billett, men det må jeg kjøpe i DØREN!? HVA FAEN ER PROBLEMET MED Å HOLDE AV EN BILLETT!?!?!?!? >: Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jippip joo Jeg er en ekte rapper jeg har på meg kapper jeg banker deg hvis du leker tøff jeg henter min venn nasse nøff kom hit så ser vi hvem som har maskingevær jeg går i klær laget av lær jeg representerer de kriminelle jeg banker pelle lett ja det er fett nå over te refrenget ja jeg kan denge og jeg har damer ooo ja det har han, gjett om vi suger villig hans stake og den kan jammen smake vi blir sprayet hvite og vi må slite ja kari du har rett det er ganske fett du vet åssen det er jeg er som en militær hard og stiv jeg har nok HIV men jeg mekker alle jenter ja på meg er det de venter fooor jeg representerer nord og sør ikke kødd med meg for da er det du som blør jeg kutter av deg lemmer som en jævla løvetemmer for jeg er fucking gal jeg river opp din anal du blir den neste sjokk side ja tenk å bli det som tubgirl eller meatspin jeg drikker masse gin og røyker hasj og crack og plutselig SMAKK jeg har en fitte rundt min stokk For jeg er vegard, det er meg med lua på snei jeg er ikke grei den tenker jeg svei og der blei du banke opp jeg dunker din kropp i en søppelkasse ikke kødd med meg eller trygve da får du deg en på tryne ja sjekk det synet vi angriper raskere en lynet vi er ekte gangstaz og oss får du ikke has på vi banker deg gul og blå og vi dealer både hasj og kokain ja tilogmed amfetamin du kan også kjøpe spesial "vitamin" hvis du har lyst men ikke tyst da blir det bank for vi henter Frank vi kjører rundt i fete biler bare smiler med grillz vi har så mye penger ja mer en vi trenger vi mekker alle gørlsa jeg sykern på byen du er på menyen hvis du messer med meg, okai? Hei jeg er yndlingshora til vegard og trygve de trenger ikke trygle jeg er gratis som en vareprøve og jeg må øve på å suge tiss ikke diss jeg hører på kiss hold nu kjeft hore gå å pul tore uansett du har skjønt budskapet så da slipper du kanskje å smake knyttneven til meg eller vegard kaller du han tard er du en dau mann vi senker deg under vann jess det var alt husk å spis salt sild Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva i ballehelvete var det siste der? Teksten sugde seriøst knekt mikke mus-kukk. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Oh noes!!! Vi HAR DEN JÆVLA BALLE MATTE-PRØVEN I MORRA! JEG SUGER JO RÆVSKJEGG I MATTE MED EN KARAKTER 3 FOR FAAAAEN I APEANUS!! VI SKAL HA EN SÅNN TERREGNGPULT ANALGRIS PRØVE MED DRITT PROSENT OG SKATT-BETALING OG ANNET DRIIT!! HVORFOR!!??! HVORFOR MEG!!! BRENT BALLEHÅR MED FITTE-JUICE. Endret 15. januar 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 HVORFOR TAR HU IKKE DEN FORPULTE NIGGER TELEFONEN. OG JEG HAR SÅ JÆVLIG VONDT I RYGGEN PGA DEN FITTESENGA HER!!! FITTE JEG VIL BYTTE ROM. FAEN TA DET FENGSELSHOREFAENSKAPET HER. FITTEFUCKHOREPIKKHELVETESATAN!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Oh noes!!! Vi HAR DEN JÆVLA BALLE MATTE-PRØVEN I MORRA! JEG SUGER JO RÆVSKJEGG I MATTE MED EN KARAKTER 3 FOR FAAAAEN I APEANUS!! VI SKAL HA EN SÅNN TERREGNGPULT ANALGRIS PRØVE MED DRITT PROSENT OG SKATT-BETALING OG ANNET DRIIT!! HVORFOR!!??! HVORFOR MEG!!! BRENT BALLEHÅR MED FITTE-JUICE. Det der er det letteste kapitlet i matte i 9 klasse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Oh noes!!! Vi HAR DEN JÆVLA BALLE MATTE-PRØVEN I MORRA! JEG SUGER JO RÆVSKJEGG I MATTE MED EN KARAKTER 3 FOR FAAAAEN I APEANUS!! VI SKAL HA EN SÅNN TERREGNGPULT ANALGRIS PRØVE MED DRITT PROSENT OG SKATT-BETALING OG ANNET DRIIT!! HVORFOR!!??! HVORFOR MEG!!! BRENT BALLEHÅR MED FITTE-JUICE. Det der er det letteste kapitlet i matte i 9 klasse. Ikke for meg som er helt balle i faget matte -.-. Men jeg tror jeg kan klare den . Ellers så rager jeg helt. FFFFFFUUUUUU! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fyyyy faaaen. Klokka er 9, jeg kom hjem 4. Mamma kommer ned og skal være grei "jeg tar noen klær med opp får å vaske dem, skal jeg ta disse?" "urhmwfawe" svare jeg, i mangel på hjernekapasitet så tidlig. "MEN TRULS! HVA ER DETTE?" og ligger det ikke sånn pappfittedritt som holder fast ølen gjemt under klærne? "uh, vet ikke. Ikke min iallfall" ahahhaha, SOM OM. HELVETTEFAENFITTE!!!!! Til og med når hun er grei suger hun analsaus av en jævla elefant. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gå på Youtube og søk: TTS rap sang Da finner du en jævla syk sang Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 HVORFOR I HELVETE MÅ MAN SKUBBE DYNE INN I ET LITE HULL PÅ SIDEN I ET DYNETREKK!?!?! HVA ER PROBLEMET MED Å HA EN GJEVN ÅPNING I EN AV KORTENDENE?!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå