AnaXyd Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Haha, er det virkelig mulig.. Må nesten dikte opp en skikkelig en snart jeg også. Men er mye morsommere når man er virkelig FLY FORBANNA! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg derimot klarte å brenne opp 4,000 kroner isted i ovnen da jeg fyrte opp. Skulle nesten vrengt meg ut over i denne tråden, men tok til takke med kjæftn! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sattern: Haha, du er jo helt på styr jo. Slo tåa på sofabenet igjeeen. Pokker så vondt! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 What the fantasy can't do... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 FITTE KUKNIGGERBALLER. HELVETE TA DE JÆVLA FITTENE!!! PÅ JOBBEN SÅ JEG 1000 KR PÅ BAKKEN. SÅ HADDE JEG TENKT Å TA DET ETTER AT 2 NIGGERHOMSER SOSS HELVETES FJORTISSANALSUGERE GIKK. MEN SÅ GIKK DE MOT MEG DER JEG STO OG VOKTA PENGENE. MEN SÅKLART MÅTTE JEG GJØRE JOBBEN MIN OG FIOKSE PÅ HYLLENE ELLERS HADDE DET VÆRT MISTENKSOMT!!!! SÅ FITTE KOM DE 2 GAY LOVERS AV FITTESUGERE. SOM SIKKERT SLIKKER BALLENE TIL HVERANDRE OG DRITER I TRYNET ÆÆÆÆÆHHHSHAHAHAHAHSHSHSHFAHFHAHAHAHFHAFHAFFUCKFUCKFUCKFUCFKCUFKCUFCK OG SA: OOOI EN 1000 LAPP. SÅ TOK HAN DEN I LOMMA OG GIKK. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU FUCKFAUFUCKAFKAKCKCKFAKCFKAFKAFKFKAIFKNIGGERFITTENIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGER :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: KAN NOEN POSTE DET JÆVLA ANALFINGRENDE APEHORE AV EN NAZIJØDE KUKSPISER HEIL HITLER AV DEN FITTESATANS VOLDTA FFFFFFUUUU BILDE?!?!? TAKK. FAEN TA DE FAENS SOSSENE!!!!!!!!!!!!!! I WILL LAY A CURSE ON YOU FUCKERS!!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) d*SGRSHFDOB Endret 12. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ÅÅÅÅH - HÆÆÆLVETTE! Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 _ Trodde først at det var deg, helt til jeg scrollet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Den der må du forklare nærmere. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er en del folk som poster bilder av seg selv rundt på forumet, liksom. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forbanna katta skal på død og liv holde meg våken til halv 2 hver jævla natt slik at jeg er dobbelt så trøtt som da jeg la meg hver jævla fuckings dag! Satan! det går snart i vinkel for meg her ! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 FORBANNA FORELDRE TROR DE HAR LOV TIL Å KOMME HER Å (VEL DE HAR JO FAKTISK LOV SIDEN JEG IKKE ER 18) Å SI HVA JEG SKAL GJØRE OG MELDE MEG PÅ DITT Å DATT HERREGUD KAN DE IKKE BARE DØØØØØØØØØØØØØØØØØ ALENE!!??? JEG SPØRR ÆRLIG Å REDELIG: TENN FYR PÅ DERE SELV, JEVLA NEKROFILE SATANISTER! JEG BRYR MEG VEL FAEN IKKE OM MITT EGET VE OG VEL KAN DERE IKKE FORSTÅ DET ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JEG HATER DERE OG NEI JEG ER FAEN IKKE NOE EMOKID HOLD KJEEEEEEEEEEEEEEEEEEFTTT!!!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Endret 13. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ZOMFG!!!!!!!!!!!! LOOOOL!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hahah, men seriøst. stygge feite fittelærar. Faen meg ikke en sjel som følger med her.. die bitch Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, den ba jeg nærmest om :!: Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg HAAAAAAATER sjalusi -.- forbanna dumme kvinnemennesker!!! alt går så bra.. PFFFT IKKE FAEN!! hvorfor må man være frekk for å få seg en dame for tiden? stygge verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå