Brian Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kamikazebusser i lyskryss som blinker gult, samt fulle folk som kaster døra opp uten å se se omkring i det hele tatt. Kjørte gjennom byen i sted på vei hjem og satt med hjertet i halsen. For det første kom det en helvettes analbuss i hundre og bø inn i et lyskryss som ikke var aktivt, måtte pælma gassen i bunn for ikke å bli komprimert en halvmeter. Og litt lengre fremme står det en bil ved siden av veien, hvor en jævla trangpult idiot helt plutselig slenger bakdøra opp når jeg har kommet med min front ca en halvmeter bak bakenden på bilen som stod parkert. Måtte kaste bilen over veien for å unngå å ta med hele døra. Så da var det rett hjem, tar ikke flere sjangser i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 DRITTLEI AV Å SITTE PÅ DENNE FORPULTE HOREHYBELEN! FUCK SKOLEN OG ALLE, DERE KAN BRENNE ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 HELVETTES DRITT SKOLE!!! FAAN LA DEN BRENNE I HELVETTE!!!! FITTE KUK HOREHUS FAAN DRITT FØKK FAEN JÆVLI JÆVELSKAP!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 SKAL LEVERE ET JÆVLA PROSJEKT PÅ TIRSDAG OG HAR FAEN IKKE BEGYNT!§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER ALLTID JEG SOM MÅ RINGE RUNDT OG BE FOLK FÅ FINGEN UT AV RÆVEN, HVORFOR I HELVETE ER DET ALLTID JEG SOM MÅ GJØRE GROVARBEIDET?!?!? ?! ??!!? !??! ?!?! JEG VIL JOBBE ALENE FFS!!!!!!!!! GRUPPEARBEID KAN SLIKKE MEG I ANALEN OG SUGE BALLENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111ONE Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 SKAL LEVERE ET JÆVLA PROSJEKT PÅ TIRSDAG OG HAR FAEN IKKE BEGYNT!§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER ALLTID JEG SOM MÅ RINGE RUNDT OG BE FOLK FÅ FINGEN UT AV RÆVEN, HVORFOR I HELVETE ER DET ALLTID JEG SOM MÅ GJØRE GROVARBEIDET?!?!? ?! ??!!? !??! ?!?! JEG VIL JOBBE ALENE FFS!!!!!!!!! GRUPPEARBEID KAN SLIKKE MEG I ANALEN OG SUGE BALLENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111ONE Må ALLTID gjøre grovarbeidet selv!!! Maser og maser, men får ikke det andre folk skal gjøre før det er kvelden før... Så jeg sitter da alltid til på de kl. 11 og 1 for å gjøre ferdig, fordi andre folk er så treige! Og hvis jeg blir ferdig med mitt fort, så må jeg alltid gjøre ting som folk ikke har giddet å gjøre enda. Blir frustrert jeg! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 OMG ER SÅNN JÆVLIG AKKURAT SÅNN SOM JEG HAR DET AAAAARGHHGHGHGH!! ! ! ! SERIØST, NOEN ER SÅ JÆVLIG TILBAKESTÅENDE, TAKLER DET SNART IKKE MER Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 JEG HAR DET OG SÅNN... AHRHAHRGH. JÆVLA FORPULTE DRITTSKOLE SOM BEGYNNER I MORGEN. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 FITTEFAEN! HAR STYGG HISTORIEPRØVE PÅ TIRSDAG OM ET KAPITTEL PÅ FLERE HUNDRE FAENS SIDER! HANDLER OM MELLOMKRIGSTID OG FITTEHITLER OG STALIN! OMG!! JA! OMG!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Faen ta den horeforbanna kroppsselger fittehelveteskukhorebitch fitte FAEN I HELVETE SATAN BE THY PRAISED AND PISS ON THE WHORE. Hater hu så jææææævlig fuckfuckfuckfuckfuckDRA TIL HELVETE OG LA SATAN VOLDTA DEG DIN KU UTEN MAGE!!!!!!!!!!!!ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!1!!! edit: læreren jeg snakker om.. Endret 12. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 kuk i helvete så jeg hater skolen. blir faktisk direkte deprimert av å sitte her!!!!!! kuketikuk Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) kuk i helvete så jeg hater skolen. blir faktisk direkte deprimert av å sitte her!!!!!! kuketikuk Jeg å. Verre for meg også som går på feil linje og går på skolen for ingenting da jeg skal begynne på nytt igjen neste år :grumpy: :realmad: :realmad: :wallbash: FITTEANAL MED KUKSOPP I RÆVHØLET EDIT: FAEN TA KVISE VED SIDEN AV LEPPA. GJØR SÅ JÆVLIG OSLOHOREPULINGSVONDT Endret 12. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kukhelvete skal skrive om norske horedikting. JÆVLIG GØY!! NOT!!!!11!!1!!one Fitte så har jeg jobb etterpå også. Helt til fuckings kl 10 fucka faen. Jeg er ekstremt trøtt nok fra førav. ( Ja jeg vet jeg klager mye..) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 LolZ. Jeg har norsk framføring i morgen og jeg velgde en sånn jævla hunderase som læreren min har en av heahea, blir epic. She is gonna luw me. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor poster du det i "skikkelig forbanna" tråden? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 FAENS JÆVLA GEOGRAFILÆRER SOM STÅR DER OPPE OG SNAKKER PISS I TIME ETTER TIME ETTER TIME!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor poster du det i "skikkelig forbanna" tråden? FORDI DET VAR RELEVANT MED DET Prometherion SKREV DIN JÆVLA FAG. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå må du prøve å være litt saklig, veldigsaklig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hva er saklige med alle din irrelevante innlegg ? Edit; Ontopic, Fucker. Endret 12. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor poster du det i "skikkelig forbanna" tråden? FORDI DET VAR RELEVANT MED DET Prometherion SKREV DIN JÆVLA FAG. Det burde du redigere... før moderatoragenten kommer inn og sier: Hello weldig saklig, we have a situation. *personangrep* faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå