Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamikazebusser i lyskryss som blinker gult, samt fulle folk som kaster døra opp uten å se se omkring i det hele tatt. Kjørte gjennom byen i sted på vei hjem og satt med hjertet i halsen. For det første kom det en helvettes analbuss i hundre og bø inn i et lyskryss som ikke var aktivt, måtte pælma gassen i bunn for ikke å bli komprimert en halvmeter. Og litt lengre fremme står det en bil ved siden av veien, hvor en jævla trangpult idiot helt plutselig slenger bakdøra opp når jeg har kommet med min front ca en halvmeter bak bakenden på bilen som stod parkert. Måtte kaste bilen over veien for å unngå å ta med hele døra. Så da var det rett hjem, tar ikke flere sjangser i kveld.

Lenke til kommentar

SKAL LEVERE ET JÆVLA PROSJEKT PÅ TIRSDAG OG HAR FAEN IKKE BEGYNT!§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER ALLTID JEG SOM MÅ RINGE RUNDT OG BE FOLK FÅ FINGEN UT AV RÆVEN, HVORFOR I HELVETE ER DET ALLTID JEG SOM MÅ GJØRE GROVARBEIDET?!?!? ?! ??!!? !??! ?!?!

JEG VIL JOBBE ALENE FFS!!!!!!!!! GRUPPEARBEID KAN SLIKKE MEG I ANALEN OG SUGE BALLENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111ONE

Lenke til kommentar
SKAL LEVERE ET JÆVLA PROSJEKT PÅ TIRSDAG OG HAR FAEN IKKE BEGYNT!§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER ALLTID JEG SOM MÅ RINGE RUNDT OG BE FOLK FÅ FINGEN UT AV RÆVEN, HVORFOR I HELVETE ER DET ALLTID JEG SOM MÅ GJØRE GROVARBEIDET?!?!? ?! ??!!? !??! ?!?!

JEG VIL JOBBE ALENE FFS!!!!!!!!! GRUPPEARBEID KAN SLIKKE MEG I ANALEN OG SUGE BALLENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111ONE

Må ALLTID gjøre grovarbeidet selv!!! Maser og maser, men får ikke det andre folk skal gjøre før det er kvelden før... Så jeg sitter da alltid til på de kl. 11 og 1 for å gjøre ferdig, fordi andre folk er så treige! Og hvis jeg blir ferdig med mitt fort, så må jeg alltid gjøre ting som folk ikke har giddet å gjøre enda. Blir frustrert jeg!

Lenke til kommentar

Faen ta den horeforbanna kroppsselger fittehelveteskukhorebitch fitte FAEN I HELVETE SATAN BE THY PRAISED AND PISS ON THE WHORE. Hater hu så jææææævlig fuckfuckfuckfuckfuckDRA TIL HELVETE OG LA SATAN VOLDTA DEG DIN KU UTEN MAGE!!!!!!!!!!!!ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!1!!!

edit: læreren jeg snakker om..

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
kuk i helvete så jeg hater skolen. blir faktisk direkte deprimert av å sitte her!!!!!! kuketikuk

Jeg å. Verre for meg også som går på feil linje og går på skolen for ingenting da jeg skal begynne på nytt igjen neste år

:grumpy: :grumpy: :shrug::realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

FITTEANAL MED KUKSOPP I RÆVHØLET

EDIT: FAEN TA KVISE VED SIDEN AV LEPPA. GJØR SÅ JÆVLIG OSLOHOREPULINGSVONDT

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...