Bango Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 FY FAEN! GLEMTE SPRØSTEKT LØK TIL ROAST BIFF I GÅR, SÅ I DAG NÅR EG HUSKET DET SMAKTE ROASTBIFFEN VANN! OG EG HATER JUL! FAENS HENGEBALLE HØYTID. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hater priskalkyle! Hvorfor i helvete er det jeg som må gjennomgå når oppgaven blir gjort i en gruppe? Selvsagt er det vel bra at læreren altid spør meg hvordan ting går, som om jeg har styringen over ting. Men da er det også jeg som får svi når ting er galt! Og ikke nok med det, jeg får også klager fra andre for at jeg ikke jobber nok. Skulle likt å sett medarbeiderne (Som ryddet på kjøkkenet i dag) i elevbedriften gjort kjøkkensjefen (Menyer, kalkyler, kvalitetsikring etc. etc.) sin jobb... Jævla idioter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 FYTTE HELSIKKE! DE GA MEG 2 I KUNST Å HÅNDTVERK, HVA FAEN ER DET DE TRUR ? Jeg har vært der ALLE timene, gjort de tinga jeg skal, lagd bedre enn de andre (lærerne sa det og jeg så det) OGSÅ GIR DE MEG 2?! DØØØØØØØØØØØØØØØ! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Folk :D som <333333333333333333333333333333333333333 skriver ;):P:PØ:P:P:P::P:P:P:PP: sånn :D::D::P:P:P:PP::P:PP;PPP;P;PP;;P;PP;<33<33<3<3333333333<33<333333333 BRENN. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Folk :D som <333333333333333333333333333333333333333 skriver ;):P:PØ:P:P:P::P:P:P:PP: sånn :D::D::P:P:P:PP::P:PP;PPP;P;PP;;P;PP;<33<33<3<3333333333<33<333333333 BRENN. Enig liker ikke dem jeg heller dumme dem er hehe menmen noen må jo det og hehe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe...dt r jo lizom så kozli da!11<333 ;****** (L)(L)(H) Koz og klemzzzzz..Hilzen jente netop fylt tretten! :p :p :p :grin: :grin: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: (Seriøst ass, jeg hater slike..å fyfaen jeg føler meg forbanna nå..!11) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor av alle årets over 300 fittedager måtte den helsikkes radiatoren på tralla begynne å lekke nå. Nå er det ikke sikkert jeg kan kjøre hjem i morgen hvis det blir værre. I tillegg har det kostet flesk, fette og bacon å fylle etter fettdyr rød kjølevæske for å kunne komme meg frem og tilbake fra jobb uten koking. HELVETTES FORBANNA DRIT!!!!!!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) JEG HATER SMILIEN FYFAEN! STØRSTE DRITTEN SOM FINNES I DETTE FORUMET. Jeg har en slik en Kjøpte den i går Jeg synes den var morsom Jeg så litt humor i det Jeg har 25cm lang kuk Pappan min er større en pappan din Får så lyst og sneppjell slike folk. Kan skrive 4 A4 sider om bare idioter som bruker Ja jeg er faen meg irritert over de fjottsensorene som finnes her i landet, muntlig framlegg er noe helvettes urettferdig drit. Jeg og en kompis hadde AKKURAT samme svar på en oppgave og begge presenterte den helt likt bare at en av oss var mer heldig på spørsmålene vi fikk. Så JEG strøk og han STO fordi de trodde det var han som hadde jobba og jeg ikke hadde gjort en DRIT. Men SANNHETEN VAR EGENTLIG AT JEG HADDE GJORT NESTEN ALT HELVETTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Er det mUUUUUUUlig KLAG UTA FAEN! Ellers så sender du torpedo til Sensoren og Lærern. FYTTE HELSIKKE! DE GA MEG 2 I KUNST Å HÅNDTVERK, HVA FAEN ER DET DE TRUR ? Jeg har vært der ALLE timene, gjort de tinga jeg skal, lagd bedre enn de andre (lærerne sa det og jeg så det) OGSÅ GIR DE MEG 2?! DØØØØØØØØØØØØØØØ! Sikkert en latkuk som lurer på hvorfor han fikk 5-6 i Kunst og Håndtverk... fansfett sensor, gorrhysa av ei lærar.Skal sneppjell fyrn/kvinnfolke (Sensorn). Faens E på Engelsken. Typisk. Grunnet: At mange tok samme oppgave på Del 2! HALLO! VI KAN JO FOR FAEN IKKE VITE FOR SVARTE FITTEFAEN HVA DE ANDRE VELGER. (Seff mange velger det enkleste, men FAN HELLER). Retardert lærer dere har. Skal faen mæ klage. Ellers så kommer d en ny video på nette:1Sensor1Horse. Der jeg er Mister Hands. Der du er Mr Hands? Vet ikke om selvmord via hestkuk vil forandre så mye på karakteren. (Mr Hands = han som døde ) Svarte... Men hvorfor heter han mister Hands? Det var jo hendene til han andre vi så. Kan jo heller kalle han Mister Stålballe siden han har så mye peiceringer på ballene. Endret 19. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er så jævlig lei av å være så jævlig syk, hver jævlig dag at jeg må nesten si jævlig hver jævlig gang jeg hoster opp hver jævlig slimklatt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 JÆVLA DATABASE-INNLEVERING FAEN I HELVETTE hvorfor skal ting være så vanskelig?!?! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) ,sdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) JEG HATER SKOLE! Endret 20. desember 2008 av Pentumsmart 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg elsker denne tråden! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Diskusjon.no sin egen lille rage tråd. Her følger mitt bidrag: Skulle eu-godkjenne bilen i dag, etterkontroll osv. Verkstedet skulle fikse alt, og sjekke at senkesettet var ok. Joda, alt det andre ble fikset, men senkesettet? NEIDA! Tror dere faen ikke at fjærene er satt på, på slik en måte at det IKKE går ann og lese av serienummeret?! ARGH. Det er sånn 1500 ut vinduet for meg, da jeg må betale noen for og skru de ut, og BYTTE OM på de. Som om det ikke var nok og legge 7000 fuckings kroner i reprasjoner og deler rett før jul, så måtte dette skje. FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 HELVETTES DRITTSKOLE! ENDELIG FERIE Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg elsker denne tråden! DET VAR MOT TRÅDENS HENSIKT!! >< Meningen er at du skal være frustrert.. -.-" Knuste hengeballer! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 FORBANNA "COOLGUYS"! DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Svarte... Men hvorfor heter han mister Hands? Det var jo hendene til han andre vi så. Det var visst det han kalte seg på forumet der han kom i kontakt med han som eide hesten. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 JEG GIKK NED TIL 5 I ENGELSK MUNTLIG! RARGH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå