Kimelimm Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, men det er ikke langt ifra, de trenger ikke å spamme de reklamene hvert 2 minutt! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er selv ganske lei reklamen, though Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde fåredrag nå, men fikk bare 5+ pga. at den lille teksten jeg hadde på powerpoint tingen var på bokmål Hvordan får du 5+ og ikke samtidig kan skrive hva du hadde engang? Jeg hadde om Peter Jackson. Jeg er ikke missfornøyd med 5+, men hvorfor trekke ned for noe skriftlig på et muntlig fåredrag som vi har for å få muntlig karakter?!?!? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy faen, jeg hater smerter! DØ!!! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 fy faen. Her skulle jeg sette meg ned når jeg var alene og lage litt havregrøt med prim (FTW!) og for en gangs skylg gjøre litt lekser med NEIDA!! FOR ETTER JEG HAR TATT DEN DRITTEN UT AV MICROEN, DA ER DEN NÅ DRITVARM AT JEG MÅ SKIVTE GREP PÅ DRITTSKÅLEN OG SØLER KUKGRØT OVER HELE MEG!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMG Så måtte jeg legge yngdlningbuksa mi, nike joggebuske, i vasken.. faen.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hællævætte fæen! Nå kom jeg på stuebordet, også ringer det på. Naboen bare strener inn, og der står jeg med pikken i den ene hånda og tørker frenetisk med den andre med genserarmen så livseliksiren min spruter på gulvet og på TVen... Fæen! Det værste var jo at naboen ikke kunne kjøre meg til Gardermoen i morgen tidlig!!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Lol, så han det? Isåfall, jævlig eid. EID! EIDHEIDIEIDED!!!one!!eleven Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Lol, så han det? Isåfall, jævlig eid. EID! EIDHEIDIEIDED!!!one!!eleven Ja, men poenget var jo at han ikke kunne kjøre meg til Gardermoen likevel, fordi kona hans måtte ha bilen... Det er derfor jeg er så forbanna! Endret 8. januar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Matteleksa mi kan se til satan å brenne i helvete for faen! (banninga mi er ikke hva den var merker jeg) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hællævætte fæen!Nå kom jeg på stuebordet, også ringer det på. Naboen bare strener inn, og der står jeg med pikken i den ene hånda og tørker frenetisk med den andre med genserarmen så livseliksiren min spruter på gulvet og på TVen... Fæen! Det værste var jo at naboen ikke kunne kjøre meg til Gardermoen i morgen tidlig!!! Eid. Endret 8. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Matteleksa mi kan se til satan å brenne i helvete for faen! (banninga mi er ikke hva den var merker jeg) Be om hjelp for helvete. Alternativt, matte er lett . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Matteleksa mi kan se til satan å brenne i helvete for faen! (banninga mi er ikke hva den var merker jeg) Be om hjelp for helvete. Alternativt, matte er lett . Hvem i helvete skal jeg be om hjelp? Folka her i huset er jo for fittesatan dårligere enn meg i matte. Og matte er faen ikke mye lett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Matteleksa mi kan se til satan å brenne i helvete for faen! (banninga mi er ikke hva den var merker jeg) Be om hjelp for helvete. Alternativt, matte er lett . Hvem i helvete skal jeg be om hjelp? Folka her i huset er jo for fittesatan dårligere enn meg i matte. Og matte er faen ikke mye lett Her og her, helst sistnevnte. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå kom jeg på stuebordet, også ringer det på. Naboen bare strener inn, og der står jeg med pikken i den ene hånda og tørker frenetisk med den andre med genserarmen så livseliksiren min spruter på gulvet og på TVen... Fæen! Det værste var jo at naboen ikke kunne kjøre meg til Gardermoen i morgen tidlig!!! Ville heller sagt at det øverste var det verste. Og håper du rydder opp etter deg! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) asdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Helvetes særemne. Har ikke fått startet på det en gang, kommer aldri til å bli ferdig med det Hvorfor skal det være så vanskelig å få starta, kim? arfhghhbf Kjenner meg igjen på den ja. Er faen ikke lett å komme igang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 fitta i helvete. tror faen meg jeg har vært våken i hele natt, følest ut som jeg har bære vært i senga å gjort jackshit. sist jeg såg på klokken i natt var den 04.04, jævla bra, forpulte fittekuk! FAEN at det skal være så umulig å få seg litt søvn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 FAEN det er varmt men alle bitchene sier at de fryser?! WTH?!! Det er faen meg 324 grader fittecelsifitteusmushore Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jau. har en kukfryser her i klassen og, helvetes kjærring som fryser hele jævla tiden, å jeg svetter faen meg så rumpa renner, kuksvette langt ned låra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå