Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde fåredrag nå, men fikk bare 5+ pga. at den lille teksten jeg hadde på powerpoint tingen var på bokmål :grumpy:

Hvordan får du 5+ og ikke samtidig kan skrive hva du hadde engang?

Jeg hadde om Peter Jackson. :D

Jeg er ikke missfornøyd med 5+, men hvorfor trekke ned for noe skriftlig på et muntlig fåredrag som vi har for å få muntlig karakter?!?!?

Lenke til kommentar

fy faen. Her skulle jeg sette meg ned når jeg var alene og lage litt havregrøt med prim (FTW!) og for en gangs skylg gjøre litt lekser med NEIDA!! FOR ETTER JEG HAR TATT DEN DRITTEN UT AV MICROEN, DA ER DEN NÅ DRITVARM AT JEG MÅ SKIVTE GREP PÅ DRITTSKÅLEN OG SØLER KUKGRØT OVER HELE MEG!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMG

Så måtte jeg legge yngdlningbuksa mi, nike joggebuske, i vasken.. faen..

Lenke til kommentar

Hællævætte fæen!

Nå kom jeg på stuebordet, også ringer det på. Naboen bare strener inn, og der står jeg med pikken i den ene hånda og tørker frenetisk med den andre med genserarmen så livseliksiren min spruter på gulvet og på TVen... Fæen!

Det værste var jo at naboen ikke kunne kjøre meg til Gardermoen i morgen tidlig!!!

Lenke til kommentar
Hællævætte fæen!

Nå kom jeg på stuebordet, også ringer det på. Naboen bare strener inn, og der står jeg med pikken i den ene hånda og tørker frenetisk med den andre med genserarmen så livseliksiren min spruter på gulvet og på TVen... Fæen!

Det værste var jo at naboen ikke kunne kjøre meg til Gardermoen i morgen tidlig!!!

Eid.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Matteleksa mi kan se til satan å brenne i helvete for faen! (banninga mi er ikke hva den var merker jeg)

Be om hjelp for helvete. Alternativt, matte er lett :) .

Hvem i helvete skal jeg be om hjelp? Folka her i huset er jo for fittesatan dårligere enn meg i matte. Og matte er faen ikke mye lett :(

Her og her, helst sistnevnte.

Lenke til kommentar

Ville heller sagt at det øverste var det verste. Og håper du rydder opp etter deg!

Lenke til kommentar

fitta i helvete. tror faen meg jeg har vært våken i hele natt, følest ut som jeg har bære vært i senga å gjort jackshit. sist jeg såg på klokken i natt var den 04.04, jævla bra, forpulte fittekuk! FAEN at det skal være så umulig å få seg litt søvn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...