Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

helvetes homse lærer som klikker mongofilt når vi bruker datamaskinen, så har vi et helvetes VHF kurs fittedrit og han prater om at han spilte banjo på et dildoparty for 100år siden! forpulte lilletjukkefitte rævskjegg

HAHAHAHAHA!

Men OT; Jeg er bare sur i dag. :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så satans irritert av hva folk sier i klasserommet noen ganger, spesiellt under undervisning.

Føler for å dra frem en hagle å skyte av dem hodet!

Noen som vet hva jeg snakker om? Noen sier så ekstremt idiotiske ting at du bare tenker å fyfaen i helvete hvordan går det an å være så satans forpult irriterende.

Rart det der.

Edit: ^ LOL Modalitsu reklamen. Haha! Vet hva du mener.

Endret av xantir
Lenke til kommentar

Hva i huleste????? Bestilte noe skiklær (jibbeklær) rett før nyttår... Og i går kom pakken min endelig til byen min etter å ha vært hos tollen osv... Så måtte jeg skrive under på noe papirer for at de kunne sende den videre, men i dag så ble den plutselig sendt til oslo igjen til fortolling???? Hva driver de huleboerne med???? Står nå; eksportert til mottaker, men har ikke fått noe brev eller noe enda... Den var HER!!!! Men så sendte de den til oslo igjen, og først nå tilbake??? Skjønner ikke en dritt jeg!

Lenke til kommentar

bestilte meg 3 PCI slot vifter og ny ram tidligere i uka. pakka kom idag, og jeg gleda meg som bare faen, men tror du ikke DE JÆVLA FORPULTE HOREKUNDENE PÅ DATAKJEDEN HADDE GLEMT Å SENDE DEN FØKKINGS NEKRORAMMEN?! :wallbash: så skulle jeg ringe da... men nei, kundeservicen var stengt for en kukhalvtime sida, og jeg må vente helt til i morgen med å skjelle ut de drittsekkene :(

Noen skal dø :w00t:

Lenke til kommentar
Men FAEN KAN DE SLUTTE Å SENDE DEN MODALITSU REKLAMEN. DRITTLEI.

ENIG! Du ser de ungene venter på å komme hjem til PS3 og 80' flatskjermer!

Og hu jenta som er i den grønne kjolen, kanke hu være glad for at hu fikk den nye kjolen sin og slutte å klage på at hu sov på et hånkle!? FFS! :realmad::angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...