michael691 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Faen ta horemamma. Har hatt Playstation 3 i 1 uke nå og kan ikke prøve den på TV'en i stua fordi den late faenskapen sitter å ser på TV 24/7. Hu kan skaffe seg et liv. Faen ass. Det irriterer meg. Noen ganger ser hu ikke på TV engang. MEN MÅ HA DET I BAKGRUNNEN MENS HU SITTER PÅ BÆRBAREN I SOFFAN. FAENS HELVETE!!!!!!! ETT INNLEGG TIL SÅ HAR JEG 1000 WEEEEE Endret 5. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Faen ta horemamma. Har hatt Playstation 3 i 1 uke nå og kan ikke prøve den på TV'en i stua fordi den late faenskapen sitter å ser på TV 24/7. Hu kan skaffe seg et liv. Faen ass. Det irriterer meg. Noen ganger ser hu ikke på TV engang. MEN MÅ HA DET I BAKGRUNNEN MENS HU SITTER PÅ BÆRBAREN I SOFFAN. FAENS HELVETE!!!!!!! ET INNLEGG TIL SÅ HAR JEG 1000 WEEEEE Har det likkt selv :/ Har en 360, som er laget for HD TV, men neeeida...Den må jeg ha på en widescreen TV i en kald dukkestue..Hurra Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er heldig som får spilt i det hele tatt. jeg får ikke prøvd før om en måned Jaja. Kukfette. Nå er det time igjen. Jævlig kjedelig. fuck. 6 timer på skole og 6 timer på jobb. JIPPI!! Kommer ikke hjem før kl 10 Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 PIKKANAL FITTERUNK! måtte bare få det ut at jeg ska være på denne drittplassen til sommeren.. HELVETEPENIS Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 faen kuk i niggeranalhelvete! her sitter jeg og drar nesten av meg kukfitta av at jeg er så jævlig fittesvolten så stikker jeg i kantina og der er bare jævla fitteanaljødemat til kukfitter! helvete at jeg ikke har med mat i dag fitteanal helvetes homse kantinedamer faens ubrukelige fitter med jødetryne faen helvete nå er jeg så jævlig frustrert jeg denger snart sidemannen her !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 faen kuk i niggeranalhelvete! her sitter jeg og drar nesten av meg kukfitta av at jeg er så jævlig fittesvolten så stikker jeg i kantina og der er bare jævla fitteanaljødemat til kukfitter! helvete at jeg ikke har med mat i dag fitteanal helvetes homse kantinedamer faens ubrukelige fitter med jødetryne faen helvete nå er jeg så jævlig frustrert jeg denger snart sidemannen her !!!!!!!!!!!!! HAHAHA DER LO JEG HØYT!! Har samme kantinehorer her også Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Irriterer meg så inni helvetes grønne jødeskog at det kan ta opptil et døgn å oppdatere diskusjon.no . Vet ikke om det kun er meg meg og denne niggermaskinen og skulenettetforjøder men alle andre sider går kjapt..... Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) SATAN SÅ KLITORIS DET VAR PÅ FITTESKOLEN I DAG! BEGYNTE FAEN MEG MED RUNKEMATTE I FØRSTE JÆVLA TIME! MED DEN STØGGE FITTA TIL LÆRER, SOM GÅR OG KUTTER AV SEG FINGRENE PÅ FRITIDEN! JÆVLA NAZISTFITTE SOM IKKE TAR HENSYN TIL DEN LILLE NISSEKUK-FERIEN VI NETTOP HAR HATT. STØGGE LÆREREN SUGER FAEN MEG MANNHÅR! Endret 5. januar 2009 av saftpresser Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 FAENS APEKNULLERHOMSE AV EN FITTEIPOD SKAL FAEN MEG SLUTTE Å VIRKE HELT FITTE PLUTSELIG. HVA FAEN I FISKESÆDSLEIKER ER DET? HVORFOR I NAZIHELVETE SKAL DEN PIKKEN SLUTTE Å FUNKE NÅ SLIK AT JEG IKKE KAN HØRE PÅ NOE I DE JÆVLA KUKSUGERPENISANAL-TIMENE PÅ DEN FORPULTE ANALFISTER-SKOLEN? JÆVLA ANALDILDO, FITTEHOMSE-IPOD. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 FITTE ER SÅ JÆVLI SATANS FITTEANALMORSOMT Å LESE HVA FAEN DERE SKRIVER TIL ALLE FITTENS TIDER, HA HA HA HA. HAR SAGT DET FØR OG JEG SIER DET IGJEN, FY FITTEANALKULESATANS MORSOMT! GENIAL HOMSEPEDOTRÅD DETTE HER, FY FITTESATANHOMO SÅ DIGG. FIKK MEG EN JÆVLA HELVETES GOD LATTER PÅ alle DE FITTEMONGOMORSOMME INNLEGGENE, STÅ PÅ FOLKENS! caps lock ftw Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 JÆVLA SPRELLKONDOM AV ET FORBANNA FIRMA SOM ABSOLUTT SKAL VÆRE SÅ JÆVLA KUKSPRENGTE I SKALLEN. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blir så frustrert. Syns ikke noe om å bli stor : ( Vil ikke velge "liv". Stygge videregående!!!!! Er så vanskelig å vite hva man vil bli! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er ikke alene, robbern9292. Bajs. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fitte, jeg vil bli lege. Vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen flere som kan se et yrke og ville bli det, men så ser man et annet og vil bli det? Er sånn hele tiden med meg... Og vil ikke bli overdøvet av arbeid samt. at jeg vil tjene gode penger. Why skal det være så forbanna vanskelig??? ååh. Kommer til å gå på skole til jeg er pensjonist jeg! -.- Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En eller annen KØDD har hacka seg inn på den forpulte jævla fittemailen min !! Helvete ta den jævla kuken der ! Blir bare masse DRITT for meg å få den tilbake, om jeg i hele tatt får det !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 JÆVLA APER AV NOEN LÆRERE SOM LEGGER OPP ALT MULIG PISS AV DRItTPRØVER SAMTIDIG! PENISTERMINPRØVE I SPANSK OG JÆVLA FØRSTE VERDENSKRIGHORE OG DRITT OG DRA! OG JÆVLA INKOMPETENTE, LATE, UOPPDRAGNE LOFFER AV NOEN MEDELEVER SOM IKKE BRYR SEG DRITTEN OM AT VI SKAL SETTE OPP EN FORPULT RUSSEREVY SOM BLIR JÆVLA FUCKING GØY! APESKOLE. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fårbænnades shet rygg i faan salte å fårtære å dubbeltfan!!! FØRSTE DAG PÅ JOBB ETTER JUL ER IKKE NOE GØY I DET HELE TATT Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Faen ble nettopp kicket ut av AoE II matchen fordi jeg var borte i 2 min og jeg sa: "BRB, bare start" -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå