thadon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, nå er tiden kommet for å få kjøpt seg en ny harddisk da den interigerte og den eksterne er ganske proppet. Jeg vurderer å kjøpe meg denne harddisken. I den røde boksen under der står det: Før du bestiller denne SATA-disken må du undersøke om hovedkortet ditt har ledig SATA-kontakt. Hvis du ikke har ledig SATA-kontakt, må du enten velge en IDE-disk eller kjøpe en ekstra SATA-kontroller, som du finner under Tilbehør. Jeg TROR at den vil passe til mitt hovedkort, men vil den det? Ja, jeg er ganske ukyndig på alt som har med hardware å gjøre så jeg spør dere O'store på dette vakre forum. Og om det passer, det er vel ikke noe problem å få kobla det sammen inni der? En ledning til hovedkortet og en fra strømforsyninga inn, noe værre er det vel ikke? Vil bli glad for svar -Takk Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Harddisken passer helt perfekt til HKet ditt. Her er det bare å koble til og kjøre i vei. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Harddisken passer helt perfekt til HKet ditt. Her er det bare å koble til og kjøre i vei. Er det nok S-ATA-kontakter da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er 5 på det hk'et ved første blikk. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Burde være nok, HKet er utstyrt med 5 sata porter. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Da takker jeg for hjelp, da blir vel harddisken bestilt innen de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan ser dere at det er 5 porter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Man teller porter på bildet... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ok, er det de 5 rosa portene helt nede i venstre hjørne, eller noe annet? Sett gjerne en pil på et bilde. Er ivrig på å lære nytt! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De lilla på det hk'et er sata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå