Arne Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Min erfaring med play.com er som hele møljen over meg nesten utelukkende positiv. Jeg har hatt fire ordrer, alle ble levert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har aldri hørt noe negativt om Play. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har et problem. Kortinformasjonen min blir ikke godtatt HAr prøvd to ganger nå, men det funker ikke. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bare positive erfaringer med play.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Play er fin side det, bare positivt herfra og! Endret 2. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Huni Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har et problem. Kortinformasjonen min blir ikke godtatt HAr prøvd to ganger nå, men det funker ikke. Noen som vet hva som er feil? Har du postbanken? har hørt om flere med postbanken som sliter med play.com Ellers er også mine erfaringer bare positive, og nå er det jo monstersalg også! Lenke til kommentar
reybr Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har et problem. Kortinformasjonen min blir ikke godtatt HAr prøvd to ganger nå, men det funker ikke. Noen som vet hva som er feil? Har du postbanken? har hørt om flere med postbanken som sliter med play.com Ellers er også mine erfaringer bare positive, og nå er det jo monstersalg også! Har også samme problem. Fått nytt kort og skulle oppdatere kortinformasjonen på kontoen. Fikk ingen feilmelding så ordren ble sendt, men fikk kjapt en mail tilbake om at det var noe feil med kortinformasjonen. Gikk inn for å legge inn på nytt, men får bare 'Your account has been declined'. Prøvd flere ganger med to forskjellige kort (Skandiabanken og Gebyrfri). Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også betalt med Skandiabanken-kort, og det fungerte fint. Dere bruker riktig CVC2 kode? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 jeg bruker skandiabanken, funker fint for meg hver bidige gang Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 play.com er sikker som banken. Leverte noe jeg bestilte 25 desember kom i går. Men det kan nok Posten Norge være en større synder for. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har hatt 19 ordre hos play siden mai. Alt levert, ingen problem. Anbefalles. 4 spill siste måneden og alt kom frem etter ca 2 uker. (pop, pure, mirros edge, midnight club) til ca 60 pund. Det er veldig bra. Faktisk like mye som et av de koster på elkjøp..og hos play er det frakt inkludert. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det får du også når du bruker VISA delen på debetkortet ditt. Selv om beløpet er trekt skal du klage til banken din og VISA Norge så får du igjen beløpet. Problemet her er vel at du må be om penger tilbake. Det er ikke alltid så enkelt som det høres ut. Ved å betale med kredittkort er det kortutsteder som må kreve penger av deg. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 ja? Nekter du å betale regningen går den til inkasso. Du må uansett foreta et aktivt valg enten du har vanlig kredittkort eller debetkort med visa. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei, det står på nettsiden til play at hvis man ikke kjøper fra england må man bruke euro, men dette koster mere! Er det mulig å bruke pund? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Du kan bruke pund ja. Det velger du i menyen oppe i høgre hjørne. Endret 10. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Pejyuu2007 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg ønsker egentlig ikke å tenke på hvor mye penger jeg og samboeren har lagt igjen hos Play.com, men det er ganske mye... Men vi er fornøyd med Play.com, og synes de har billige produkter, veldig grei leveringstid, og god service! Endret 10. januar 2009 av Pejyuu Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er mye bedre å bestille spill til 200,- på play.com enn å betale 600,- i butikk! Nettop bestilt masse spill fra play, og det tok ikke lang tid før de havnet i postkassen. 100% trygt. Play.com er nok en av de største nettbutikkene i Europa for øyeblikket. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er det sånn at man kan kjøpe feks. 10 spill på en gang men de sender de separat? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er det sånn at man kan kjøpe feks. 10 spill på en gang men de sender de separat? Ja! så du må tenke på prisen per spill og ikke total prisen:) sånn i henhold til toll Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ja? Nekter du å betale regningen går den til inkasso. Du må uansett foreta et aktivt valg enten du har vanlig kredittkort eller debetkort med visa. Sorry at dette blir litt OT... Når du får regningen fra et kredittselskap må du gjøre et aktivt valg om du vil betale den eller ikke, ja. Men, hvis du f.eks. ikke har fått varen du har bestilt fra nettbutikken og har betalt med kredittkort kan du velge å ikke betale til kredittkortselskapet. De står nemlig ansvarlig for leveransen når du har betalt med kredittkort. Dermed har du en dobbel sikkerhet i forhold til levering. De fleste nettbutikker leverer i løpet av ca 1 uke og de fleste kredittkort har gjennomsnittlig 45 dager betalingsutsettelse. Dermed vet du om du har hatt noen problemer med leveringen før regningen fra kredittkortselskapet kommer. I praksis er det kanskje ikke like enkelt, men regelen er at du kan nekte å betale til kredittkortselskapet hvis du har hatt problemer med nettbutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå