langtongting Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Lurer på et Logitech G25 ratt som jeg kunne tenkt meg å bruke til GT5P på PS3 og TDU på xbox360, men fikk høre av en kamerat at G25 ikke funker med X360... Stemmer dette? EDIT: Etter litt hjelp av vår gode venn google, så fant jeg desverre ut at dette stemte. Får håpe MS kommer med støtte til dette rattet i nær fremtid. Til dess, glem spørsmålet mitt. Endret 16. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lurer på et Logitech G25 ratt som jeg kunne tenkt meg å bruke til GT5P på PS3 og TDU på xbox360, men fikk høre av en kamerat at G25 ikke funker med X360... Stemmer dette? EDIT: Etter litt hjelp av vår gode venn google, så fant jeg desverre ut at dette stemte. Får håpe MS kommer med støtte til dette rattet i nær fremtid. Til dess, glem spørsmålet mitt. Tror desverre det ikke kommer noen støtte for G25 eller andre ratt denne generasjonen. MS ser vel fortjenesten av å lage eget spesialutstyr og ingenting tyder på at de kommer til å snu i denne trenden. Desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå