Gå til innhold

Hvordan stoppe Terra-kommunene?

Anbefalte innlegg

Flere av Terra-kommunene har latt seg lure igjen. Nå er det advokater som har lurt dem til å bruke penger på en helt umulig rettssak i England. De vil ha en engelsk rett til å si at en engelsk bank skal la kommunene beholde pengene de har lånt fordi banken burde forstått at kommunene ville bryte norsk lov. :omg:

http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article3994959.ece

Hva kan gjøres for å få disse klovnene til å stoppe å kaste penger ut av vinduene? Det er jo 3 år til neste kommunevalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, som jeg skammer meg over å komme fra Narvik. For ikke å si hvor grusomt skamfull jeg er for at mamma er en ganske profilert politiker i Narvik. Den eneste unnskyldningen jeg har er at jeg ikke hadde stemmerett ved forrige kommunevalg. Ikke faen om jeg skal stemme i Narvik ved neste kommunevalg heller, jeg skal langt vekk derifra. makan til idioter!

Lenke til kommentar
Herregud, som jeg skammer meg over å komme fra Narvik. For ikke å si hvor grusomt skamfull jeg er for at mamma er en ganske profilert politiker i Narvik. Den eneste unnskyldningen jeg har er at jeg ikke hadde stemmerett ved forrige kommunevalg. Ikke faen om jeg skal stemme i Narvik ved neste kommunevalg heller, jeg skal langt vekk derifra. makan til idioter!

Stem bort din mor da ;)

Endret av 40mm
Lenke til kommentar

Slik er det når du setter eit par personer til å gamble med kommune budskjettet.

Skal nok mykje til at dei klarer å vinne denne saka, men det kan kanskje være at 3 mill ekstra i gjeld er berre småtterier i forhold til kva dei kan tjene. Uansett så sitter det ein advokat og gnir seg i hendene ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Herregud så lei jeg er av denne saken

"Ja, vi innrømmer at vi har brutt loven, men vi kunne ikke ha brutt loven hvis vi ikke hadde fått lånt penger, så de som har lånt oss pengene skal sitte med ansvaret"

Lenke til kommentar

Det jeg syns er det morsomste med Terra-sakene er at før kommunene gjorde investeringene sine fikk de ganske mye kritikk, men bortfeide det med noe a la "Herregud, vi er ikke bare noen dumme nordlendinger, vi veit hva vi driver med."

Så gikk det galt, og de sa "Dere med redde oss, vi var jo bare noen dumme nordlendinger som ikke viste hva vi dreiv med".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...