Trafalgar Law Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg og en kamerat deler internett og når han prøver å spille CS kommer den meldingen: could not obtain WON.net, men ingen CD key in use melding kommer....jeg lurer på om det er noe vi har gjort feil eller om det er noe med den slappe WON greia? Takk! (håper på svar :-? ) _________________________ eat shit man..........(your desqusting Shadow_Whizper ) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 1. Er WON serverene nede? (det hender) 2. Er WON serverene sperret i evnt firewall? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 1.vet ikke 2.bruker ikke firewall.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det betyr at cd-nøkkelen dere bruker blir brukt av andre, og dere får ringe der dere har kjøpt spillet og spør hva dere skal gjøre. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skal jeg spella en HL mod må jeg av og til rejoine en server en haug med ganger før jeg jeg går igjennom WON. Fikser seg som regel i løpet av 2 minutter... ifølge ryktene skal det ha blitt en svakhet på won opplegget som gjør at du av og til ikke kommer igjennom (kjenner et par andre med nøyaktig samme problem)... men det kan seff også som sagt være at noen bruker keyen din Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det ligger en fix ute til dette, filen heter "woncomm.lst", men jeg har ikke funnet den på Sierra sine sider . Så du må nok ut å lete.. men etter at jeg byttet denne, har alt virket helt fint. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det betyr at cd-nøkkelen dere bruker blir brukt av andre, og dere får ringe der dere har kjøpt spillet og spør hva dere skal gjøre. Hva med å lese posten ueland85 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå