Gå til innhold

The three pipes at The George

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter fremdeles å tygger på denne, men jeg kan nevne at det første som slo meg var Adidas.

Tre striper, Adidas.

Musteinene som kommer fram nede til høyre forstyrrer litt. Iom at de er skeive ødelegger det litt for de ellers strenge linjene. Ledningen og buen i vinduet (eller hva det er) gir en fin balanse til bildet.

Ellers er jeg usikker på om jeg ville croppet det litt fra toppen og ned, men det tar bort litt av poenget med ledningen, og rørene ikke minst.

Kommer nok til å tygge mer på dette.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke så referansen til Adidias. Men nå er ikke jeg hverken idrettslig anlagt eller merke-freak ...

For de av dere som er interessert (hvis noen), så tok jeg dette motivet med Canon EOS 350D + Sigma 50mm f/2.8 Macro også:

1/100s, f/2.8, ISO 400, 50mm

Tom

Lenke til kommentar

Det er omtrent slik jeg endte opp med crop'en på det første bildet.

Jeg er ikke noen merke-freak og ikke driver jeg med idrett heller, det bare slo meg..

Jeg foretrekker den første versjonen.

Du har vært heldig med været for lyset er fint, men jeg er litt nysgjerrig på hvordan det ville sett ut med en skyfri himmel.

Hardt lys og harde skygger...

Ellers tror jeg ikke det er mer å tilføye.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg ikke så referansen til Adidias. Men nå er ikke jeg hverken idrettslig anlagt eller merke-freak ...
Hmm. Ikke jeg heller, selv om jeg for så vidt er "idrettslig anlagt" (hva det nå betyr).

Det så ut som hvitbalansen muligens traff bedre på variant II, men ellers likte jeg den første varianten best. Ser ut som et Tomsi-bilde rett og slett, du har en tendens til å oppdage slike ting når du er ute og promenerer. Jeg er mer halvblind sånn sett.

En passelig parallellforskjøvet studie av moderne rørleggerarbeide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...