Sniken_123 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har vurdert å installere en chip i min wii. Derfor lurer jeg på om det er noen som har levert wii'en fra seg og har noen de kan anbefale? Noen som er kjent for rask og god sercive, god pris o.s.v... Jeg har ivertfall funnet ut at D2CKey passer til min wii. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror du må ta en titt på rettningslinjene for forumet : https://www.diskusjon.no/guidelines Særlig punkt 7 : Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Lenke til kommentar
asconasny Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Særlig punkt 7 : Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. hmmm, sist jeg sjekket så var det ikke ulovlig å montere chip i spillkonsoller i Norge, fins masse homebrew som ikke er mulig å kjøre hvis du ikke har chip. og backup av dine egne spill er vel også lovlig i Norge enda. Så trenger nødvendigvis ikke være for å spille piratkopierte spill du monterer en chip. så mr. Malvado, hva med å svare noe konstruktivt før du prøver å leke politi. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Særlig punkt 7 : Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. hmmm, sist jeg sjekket så var det ikke ulovlig å montere chip i spillkonsoller i Norge, fins masse homebrew som ikke er mulig å kjøre hvis du ikke har chip. og backup av dine egne spill er vel også lovlig i Norge enda. Så trenger nødvendigvis ikke være for å spille piratkopierte spill du monterer en chip. så mr. Malvado, hva med å svare noe konstruktivt før du prøver å leke politi. nice men jeg sjekket om det for en stund siden... prøv å søk wii chip (altså på sider fra norge) Endret 16. desember 2008 av kennet94 Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Problemet er ikke å finne folk som gjør det... men å høre om noen har gode erfaringer med noen av de som gjør jobben. Og btw, backup av egene spill er fult lovelig Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Derfor lurer jeg på om det er noen som har levert wii'en fra seg og har noen de kan anbefale? Jeg, jeg, jeg!! Kan også anbefale spillchip.com, han skal være veldig god har jeg hørt. Endret 17. desember 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg monteret chipen selv.det er lett det akkurat som å skifte bil dekk Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg monteret chipen selv.det er lett det akkurat som å skifte bil dekk gidder du¨å fortelle meg om det?? lage en tutorial eller noe sant? Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg kan godt sende deg en email.med alt folklaring.men først du må ha en special screw driver som heter jeg tror philips skrutrekker det ser ut som logo til mercedes. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg kan godt sende deg en email.med alt folklaring.men først du må ha en special screw driver som heter jeg tror philips skrutrekker det ser ut som logo til mercedes. hm....hehe...skjønner ikke en dritt XD kan du sende en email til [email protected] der du forklarer alt`? hvor jeg får kjøpt kippen og sann og... Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg bestillte en Wiikey chip og fikk den idag.. Den er loddefri så tror ikke det skal bli noe stress Lenke til kommentar
Alex_K Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei... trenger å få chippet wiien min selv... noen som vet hvor man kan gjøre det??? Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finnes jo sider som modtech.no, modnet.no osv. Dessuten finner du haugevis av slike annonser på QXL osv. Modtech o.l. blir nok likevel sikrere/mer seriøst. Modtech kan jeg gå god for. Lenke til kommentar
Parted Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 oj... det var jo ganske voldsomme priser... Du kan jo ta en titt her Veldig grei pris, 400 for alle versjoner. Modet wiien min her og det fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 siden det er bare en programmvare så kan det hende at nintendo klarer å hindre den i å virke.. Så du tjener kansje ikke så mye på det på lang sikt, i forhold til mekanisk chip. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Minnekort? Hvordan fungerer det? Vil det si at man installerer homebrew Channel, Backup Launcher osv.? Det fungerer i alle fall ikke like bra som en vanlig modchip... Lenke til kommentar
Parted Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) sniken: Nå kan jo dette også skje med chip da, så at updates og sånt kan være ufordelaktig, ligger bare i modingens natur. Når det er sagt spiller jeg med nyeste dashboard og nyter rett og slett tilværelsen med min nye wii. Protip: Bruk brickblocker så fjerner du eventuelle updates fra spillene dine. Endret 4. februar 2009 av Parted Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 se gjennom finn.no Lenke til kommentar
perwilli Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kjøpte også en loddefri brikke, kun til å klipse på selv! Kjøpte den hos modnet, Wiikey v2 med Wiiclip og skrutrekker. Må demontere wii'en selv, så klipse på brikken. Om en bitteliten stund kommer det en ny type modchip for wii som er heeelt loddefri! Denne brikken kan foreløbig bare forhåndsbestilles.. Lettere enn dette blir det ikke å modde en Wii! Fordelen med denne er at den også passer til de aller nyeste maskinene. Se linken! http://www.drivekey.com/ Eventuelt litt info om andre loddefrie brikker her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå