Dammed Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Skal oppradere det trådløse nettet hjemme, og jeg tenker å kjøpoe D-Link Dir-655 og et nytt trådløst kort, dem kortene som ser ut til å krangle om hvem som er best er: Jensen Air:Link 83300 LongRange D-Link DWA-547 Linksys WMP300N Mellom Pc'en og routeren vil det bli en vegg og et gulv og avstanden vil bli rundt 7-8m. Jeg legger høyest vekt på stabilitet, internettet her er kun 3 mbit, så data overførsel er ikke det viktigste. Pc'en bruker XP, og den kommer aldri til å ha Vista. Er det evt et 4. kort som er bedre enn dem tre? Hvis ikke, hvilket kort er best for mitt brukt? Endret 16. desember 2008 av Dammed Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som vet? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Er det ingen som har et 802.11n kort? Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Det er store muligheter for at jeg er god del innhabil her :-) Jeg kan legge til at på Jensen sine 11n produkter har du 20 års garanti, samt en god support. AL83300 støtter også Windows, Mac og Linux om det skulle være aktuellt. 11n serien til Jensen er laget på chipsett serien til RALINK, og de er veldig flinke med hyppige oppdatering av drivere. http://www.ralink.com.tw/Home/Support/Windows.html (83300 bruker RT2860 chipset) Vennlig hilsen Tor - Tekniker JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå