araziel Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, saken er at jeg har en bærbar uten fungerende LCD panel. Pcen booter så vidt jeg kan se helt fint og siden jeg kan se noen 1kvcm biter av displayet ser jeg at jeg havner på desktoppen i vista. Så, jeg vil gjerne få kobla til et eksternt display for å sjekke tilstanden ellers, og bedømme om jeg skal kjøpe nytt panel. Siden jeg ikke har noen andre pcer med vista kan jeg dog ikke finne ut de nøyaktige tastetrykkene jeg må bruke for å få dette til. Så langt vet jeg at windows tast+x åpner etellerannet der du visstnok skal kunne søke fram et nytt display. Spørsmålet er hva den nøyaktige kombinasjonen av tab-trykk og annet jeg må gjennom for å detecte og få bilde på den eksterne skjermen, jeg jobber altså i blinde her. Om noen gidder å skrive en liten guide til meg ville jeg vært svært takknemlig. Det er vista home premium om det har noe å si. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 noen berbare har F/FN taster for dette formålet. andre mulighet er jo å koble til ekstern skjerm før du starter maskinen å se om den bruker den eksterne automatisk. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 noen berbare har F/FN taster for dette formålet. Ah, min egen er så urgammel at den ikke har noe slikt, men har en med en firkant og to vertikale striper på den uten LCD. Skal teste om dette ikke funker. Takker så meget. andre mulighet er jo å koble til ekstern skjerm før du starter maskinen å se om den bruker den eksterne automatisk. Det gjør den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå