Gjest gjest1234512345 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei! Er det farlig og ronke for mye ? Jeg ronker regelmessig hver dag. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg og. kommer tissemannen min til og dette av? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ronk og vær glad. Det er overhodet ikke farlig. Å runke hver dag er også helt normalt Lenke til kommentar
Gjest gjest1234512345 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må da være noe konsenkvenser? Runker hver dag i 2 år nå. Er ikke lett og slutte heller. Eneste konsenkvens jeg kommer på er at du blir mer opptatt av jentenes utstyr(pupper,rompe,fitte osv) Som kan være irriterende for dem hvis du bare tenker på sex Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Arti disse her "hjelp, hva er det som skjer med tissen min" trådene. Pass på at du ikke ronker så mye at du får store åpne kjøttsår og infeksjoner. Men hvis du ønsker å slutte å ronke, så er det bare å søke seg til hæren. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må da være noe konsenkvenser? Runker hver dag i 2 år nå. Er ikke lett og slutte heller. Eneste konsenkvens jeg kommer på er at du blir mer opptatt av jentenes utstyr(pupper,rompe,fitte osv) Som kan være irriterende for dem hvis du bare tenker på sex Hvis du ikke ronker usansynlig mye hver dag, er det ingen farligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå