Arve28 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har en Nokia 3310. Hvor kjøper jeg billigst batteri? Hva med Biltema? Noen som har erfaring med disse? Virker de ikke så lenge som orginale? Hørt om noen som hadde uorginalt batteri i mobilen og det eksplderte. Stod i en avis. Hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Elkjøp Ålesund selger orginiale nok3310/30 batteri til 249. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Clas Ohlson Mobilsentrum.no Biltema har sikkert også batterier ja. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 www.leins.no har batterier med Japan celler. Det samme som blir brukt i orginale batterier. Kjøpte nylig ett 900mAh til min 7650 og det funker helt OK. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe! Lader den seg ut med en gang?? Har samme telefon og det problemet.. Lader den helt opp. Ringer noen, snakker i 1 minutt, så slår den seg av! haha. og jeg har 3 kamerater med samme mobil og alle har samme problemet.. (kjøpte den mai 2001) Har veldig dårlig erfaring med Nokia. Neste mobilen min blir Sony Ericsson T610!! *Glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå