Liberalistiske Samebror Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://www1.uefa.com/fanzone/teamoftheyear/index.html Nominerte! Keeper: Edwin Van der Sar - Man Utd/Nederland Iker Cassilas - Real Madrid/Spania Petr Cech - Chelsea/Tsjekkia Rene Adler - Bayer Leverkusen/Tyskland Igor Akinfeev - CSKA Moskva/Russland Høyreback: Bosingwa - Chelsea/Portugal Aleksandr Anyukov - Zenit St.Petersburg/Russland Bakary Sagna - Arsenal/Frankrike Sergio Ramos - Real Madrid/Spania Maicon - Inter Milan/Brasil Midtstoppere: Jamie Carragher - Liverpool/England Tomas Ujfalusi - Atletico Madrid/Tsjekkia Rio Ferdinand - Man Utd/England Ricardo Caravalho - Chelsea/Portugal Nemanja Vidic - Man Utd/Serbia Carles Puyol - Barcelona/Spania John Terry - Chelsea/England Carlos Marchena - Valencia/Spania Giorgio Chiellini - Juventus/Italia Pepe - Real Madrid/Portugal Venstreback: Joan Capdevila - Villarreal/Spania Philipp Lahm - Bayern Munchen/Tyskland Patrice Evra - Man Utd/Frankrike Yuri Zhirkov - CSKA Moskva/Russland Giovanni Van Bronckhorst - Feyenoord/Nederland Høyreving: Javier Zanetti - Inter Milan/Argentina Steven Gerrard - Liverpool/England Hamit Altintop - Bayern Munchen/Tyrkia Cristiano Ronaldo - Man Utd/Portugal Bastian Schweinsteiger - Bayern Munchen/Tyskland Sentral midtbane: Anatoliy Tymoshchuk - Zenit St.Petersburg/Ukraina Xavi - Barcelona/Spania Konstantin Zyryanov - Zenit St.Petersburg/Russland Marcos Senna - Villarreal/Spania Mehmet Aurelio - Real Betis/Tyrkia Offensiv midtbane: Frank Lampard - Chelsea/England Michael Ballack - Chelsea/Tyskland Andrei Arshavin - Zenit St.Petersburg/Russland Cesc Fabregas - Arsenal/Spania Luka Modric - Tottenham/Kroatia Venstreving: Wesley Sneijder - Real Madrid/Nederland Arjen Robben - Real Madrid/Nederland Andres Iniesta - Barcelona/Spania David Silva - Valencia/Spania Franck Ribery - Bayern Munchen/Frankrike Spisser: Alessandro Del Piero - Juventus/Italia Fernando Torres - Liverpool/Spania Zlatan Ibrahimovic - Inter Milan/Sverige Wayne Rooney - Man Utd/England David Villa - Valencia/Spania Karim Benzema - Lyon/Frankrike Lionel Messi - Barcelona/Argentina Sergio Aguero - Atletico Madrid/Argentina Deniel Guiza - Fenerbache/Spania Emanuel Adebayor - Arsenal/Togo Trener: Temuri Ketsbaia - Anorthosis Famagusta/Georgia Fetih Terim - Tyrkia/Tyrkia Dick Advocaat - Zenit St.Petersburg/Nederland Luis Aragones - Fenerbache/Spania Sir Alex Ferguson - Man Utd/Skottland Mitt lag: _rets_lag.bmp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tok den forrige uke. VDS Bosingwa - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Xavi - Lampard - Silva Torres - Messi Trener: Fergie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Her er mitt lag mitt_lag.bmp Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Mitt lag. Endret 17. desember 2008 av GrandMa Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Satser på et offensivt lag: Iker Casillas Josè Bosingwa - Charles Puyol - Rio Ferdinan - Patrice Evra C. Ronaldo - Xavi - Fabregas - Wesley Snejider Lionel Messi - Del Piero Trener: Fergie Endret 18. desember 2008 av Blf Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mitt. VDS Sergio Ramos - Ferdinand - Puyol - Lahm Ronaldo - Xavi - Ballack - Ribèry Ibrahimovic - Messi Trener: Ferguson Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 van der Sar Ramos - Vidic - Ferdinand [C] - Evra Xavi Ronaldo - David Silva Cesc Torres - Messi Trener: Ferguson Free Image Hosting by ImageBam.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå