tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 ikke dumt detta.. blir gjerne med. Men da var det bare det å velge tema Nærmere bestemt, fire av de. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Nå må vi ikke glemme måne-utfordringen 11. feb... Lager du en diskusjonstråd snart da Tom? Endret 22. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Nå må vi ikke glemme måne-utfordringen 11. feb... Det er bare å velge et tema som passer til fullmåne i uken 8-15. februar det Macro er da et dårlig valg ... Lager du en diskusjonstråd snart da Tom? Skal vel få opp en i kveld, men ser gjerne noen flere gode spørsmål og forslag. F.eks. skal det være lov å bestemme nivå på hvert tema, slik at man kan være pingle den uken man vet man har mye annet å finne på ? Skal temaene henge sammen ? Osv. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg er i USA siste 1 1/2 uke av februar... Ville derfor satt meg opp som pingle.. Endret 22. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg er i USA siste 1 1/2 uke av februar... Ville derfor satt meg opp som pingle.. Har du tid til å fotografere, så kan du velge et tema som passer og satse som entuusiast. Tema vil jo være så vidt eller bredt som du ønsker. Vinter, reise, makro, naboen, fart, kaffe, bilen, sort/hvit, venstre lilletå osv. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 foto blir det selvsagt men skal spille golf hver dag... skal ikke se bort i fra at det blir noen bilder av grønt gress... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette høres fett ut. Liker tanken på tema, men jeg synes fortelling/essay høres vel så spennende ut, skjønt det er vanskeligere å gjennomføre. Takk for engasjementet ditt, Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå