Amberlamps Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei. Skulle låse opp en telefon hvor vi hadde 3 forsøk på å slå den inn riktig. Da samme riktige kode ble tastet inn og ingenting funket ble telefonen låst, og Telenor sier bare at telefonen må kastes da den er låst. Skal ikke telenor ta ansvar for dette? Det er jo deres kode som ikke funker??? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvilken telefon er det snakk om? Kanskje det kan fikses uten spesielt mye stress. Hva Telenor har av ansvar vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke noe fancy telefon. Det er en Samsung SGH-X680. Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke kast den. Hverfall ikke foreløpig. Den kan nok enkelt fikses hos et serviceverksted. Hør med deltaservice eller mcare. Mener at det ikke skal være værre enn å sende den inn på service. Dette skal vel også dekkes av garanti så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke kast den. Hverfall ikke foreløpig. Den kan nok enkelt fikses hos et serviceverksted.Hør med deltaservice eller mcare. Mener at det ikke skal være værre enn å sende den inn på service. Dette skal vel også dekkes av garanti så vidt jeg vet Det var enklere å bare kjøpe seg en ny telefon til 600kr. Blir litt mye mas med å holde på å sende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå