Kris Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Siden den koster 1400kr på Lefdal.com kan du sikkert gå til butikken og si at hvis du ikke får den til 1400kr så går du hjem, velger Collect@Store på lefdal.com og kommer tilbake etter to timer for å hente den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ... Eller bare velge Collect@Store med en gang. Om du ikke bare må bruke ekstra tid da. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er nok lettere det, ja. Men de har den jo ikke på lager på lefdal.com, så du kan ikke kjøpe den derfra. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Finner man ikke vanlig arcade så har Elkjøp satt ned prisen på Lips bundelen til 1795 nå. Grei pris hvis man har interesse for det spillet. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fikk den til 1400 på siba med 3 spill (lego Indiana Jones, Kung fu panda og sonic tennis et eller annet. Samt 5 små spill) Lenke til kommentar
groov Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fikk den til 1400 på siba med 3 spill (lego Indiana Jones, Kung fu panda og sonic tennis et eller annet. Samt 5 små spill) Det er jo en knallgod deal, dog står det at den koster 1500 siba.no. Uansett, siden det er snakk om en Arcade må du huske å bestille HD fra xboxupgrade.com også! Lenke til kommentar
twiztaa Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) GameStop har tilbud på Xbox Arcade når du da bytter inn 1 komplett PS2 (ikke chippet, 1 orginal kontroller og de 2 nødvendige kabler)sammen med 5 spill (ikke EA og PES titler tidligere enn 2006), da får du arcaden for 399,- Da skal du egentlig få med arcade spillet og sonic tennis i en såkalt bundle. De fleste GameStop er sikkert utsolgt og vil da gi med deg seperate spill (fremdeles sonic og arcade.) Endret 20. desember 2008 av twiztaa Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk den til 1400 på siba med 3 spill (lego Indiana Jones, Kung fu panda og sonic tennis et eller annet. Samt 5 små spill) Det er jo en knallgod deal, dog står det at den koster 1500 siba.no. Uansett, siden det er snakk om en Arcade må du huske å bestille HD fra xboxupgrade.com også! 1495 var det ja, så 1500 blir rett Vurderer kanskje og selge de spillene som følger med. Hva får jeg tror dere om jeg selger dem når de er uåpnet? Eller er det helt umulig og si med tanke på at det spørs på hvor mange spill de har osv? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1495 var det ja, så 1500 blir rett Vurderer kanskje og selge de spillene som følger med. Hva får jeg tror dere om jeg selger dem når de er uåpnet? Eller er det helt umulig og si med tanke på at det spørs på hvor mange spill de har osv? Jeg tror det du får få dem avhenger av konsoll, tittel og alder. At spillet er uåpnet har kanskje noe å si, men det vet jeg ikke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå