CREDiBLE Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Isåfall ufattelig dårlig jobbet av salgsavdelingen i Microsoft. Utsolgt på samtlige Spaceworldbutikker, utsolgt i samtlige Lefdalbutikker og utsolgt i samtlige Elkjøpbutikker. Expert har fortsatt endel igjen, men det kan de takke blodprisen sin for. Mulig at onlinebutikker har igjen, men jeg tror ikke posten rekker frem før julaften. Noen som vet om noen utsalgssteder som fortsatt har Araceden til under 1500? Eller noen Lefdal/Elkjøp/Spaceworld-ansatte som vet om det kommer ny forsyning før jul? Vil ikke bestille fra nett, da jeg vil gi gaven "fysisk" på julaften Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er vel heller det at butikker i dette landet ikke tar inn altfor mange 360'er fordi PS3 dominerer såpass her. Flere butikker jeg har vært i har ofte bare solgt vanlig versjon av 360 f.eks. Du får bare lete videre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor bor du? Om du vet hvor Sandvika Storsenter (Bærum) er så har de masse av alle utgavene der. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fikk min Arcade på Clas Ohlson. Prøvd der? Hvis man er veldig desperat er siste løsning å bestille på nett med DHL/UPS frakt. Men da er jo prisen det samme som blodpris i Norge. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lefdal i sandvika har masse arcade og versjonen som har lips inne Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Bor i Oslo, og Sanvika er ikke noe problem å komme seg til. Men er dere sikre på at de har den Arcade-versjonen til 1400? ser på lefdal.no at de ikke har den på lager der, men hvis dere vet noe annet er jo det supert. lips-versjonen er 500 kroner dyrere, og dermed uaktuell. er det arcaden til 1400 de hadde? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Er neimen ikke sikker på om de har den til 1400kr, men jeg er banna bein sikker på at jeg så alle de andre versjonene der. Så både Arcade med Lips, Pro med spill og Elite med spill. Litt synd om du skal ha den til 1400kr da, men jeg tror jeg ville ha dratt å sjekket om jeg var deg. Tror Microsoft har holdt igjen litt på Arcade maskiner i og med at Jasper er i fullt opptog nå og den har 256MB integrert flashminne som vil erstatte minnekortene. Det betyr jo at Microsoft må fase ut de "gamle" Arcademaskinene. Så enten må du nok lete litt mer til du finner en 1400 kroners Arcade maskin, ellers så får du kjøpe den til 2000kr med Lips, eller du kan vente på Jasper. Selv om noe sier meg kun førstnevnte er aktuelt Endret 16. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bor i Oslo, og Sanvika er ikke noe problem å komme seg til. Men er dere sikre på at de har den Arcade-versjonen til 1400? ser på lefdal.no at de ikke har den på lager der, men hvis dere vet noe annet er jo det supert. lips-versjonen er 500 kroner dyrere, og dermed uaktuell. er det arcaden til 1400 de hadde? Koster vel 16-1700.. Uten å være heeelt sikker! Men at de har arcaden, det er det ikke tvil om Står en hel pall ved inngangen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I Sandvika er det bare Expert som har arcade på lager, men der koster den 1700kr. Var på både Elkjøp og Lefdal i dag, men ingen av de hadde. Kanskje Games/Spaceworld har den på lager? De har også butikker på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Rart, for jeg var på Lefdal sandvika i dag, og mener bestemt at det stod en diger pall med de og playstation 3 rett ved inngangen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gamestop butikkene i Oslo hadde mange for et par dager siden, tror de forsatt har Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sikker på at det ikke var Pro? Eller så kan det hende at de kom etter at jeg var der, for jeg var der ganske tidlig. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ganske sikker på at det var arcade, prisen var vel 1695,- eller noe slikt. Så hadde de også en versjon med Lips, som stod rett ved siden av. Hva ligger Pro på i pris til vanlig? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Den ligger på rundt 2000kr, så det var nok arcade du så. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 HER er iallefall nettprisen hos en hel del nettbutikker. Elkjøp opererer vel med noenlunde like priser i butikk. (Om linken ikke virker, logg deg inn på Prisguiden med forumbrukeren din) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Elkjøp har/skal ha samme pris i butikk så sant produktet ikke er merket med "internettpris". Skulle annet forekomme snakker du bare med en selger og viser han prisen på nettet, så får du produktet til den prisen Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Noen som skal til Sandvika idag som kan bekrefte eller avkrefte om de har denne versjonen der? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har ikke vært der i dag og skal ikke dit heller, men tror ikke at de har det. På lagerstatus står det iallefall at de ikke har den på lager. Elkjøps lagerstatus Lefdals lagerstatur Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå tar vel ikke den online lagerstatusen med de konsollene som står i butikken i beregningen sin. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 De har på lefdal sandvika, men det er med Sega Superstars Tennis eller hva det heter. Ligger på 1695,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå