tandep Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (fant ingen passende kategori å publisere dette, så valgte rett og slett den mest åpne..) 1. Hvilke norske nettsider anser du som de beste til å implementere sosiale medier (facebook, youtube, flickr etc) ? 2. Kan være samme svar som på spørsmålet over, men hvilken norsk nettside anser du som best? (selvfølgelig uavhengig av budskapet de selger) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 1. Jeg anser det iikke nødvendigvis positivet at nettsider implementerer linker til sosiale nettverk. Dersom f.eks en nettbutikk implementert "diskuter dette produktet på facebook" synes jeg dette vitner og useriøsitet. Det samme gjelder forsåvidt også avviser og nyhetsformidlere, dette er en metode for "traffic sharing" som før bare var vanlig hos langt mer lugubre nettsteder. Jeg unnlater derfor å svare på spørsmål 1, da jeg fører min mening med svaret kan bli tolket feil dersom jeg nevner en spesiell side, folk kan jo tro jeg mener dette er bra! 2. Jeg vil i mange tilfeller rangere nettsider etter innhold og seriøsitet heller enn etter direkte design og profilering. Jeg har ingen "best" men noen av de bedre er: (må sees i betraknting til hva de skal formidle, men må jo også ha et funksjonelt design) forskning.no uis.no wikipedia.no (er jo egentlig ikke rent Norsk) diskusjon.no (absolutt beste norske nettsamfunn) det finnes mange andre gode.. men gidder ikke lete lenger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå