Gå til innhold

Hjelp: Spam i min Google "sendt e-post"

Anbefalte innlegg

I dag så jeg til mitt store sjokk at det er spam meldinger i min sendte elementer på google mailen min. For meg så virker dette som om det er en eller annen form for infisering. Jeg har alltid vært svært nøye med å ha beskyttelse og hvs som kjøres på mitt system, men det er jo ingen garanti.

Det som har skjedd er at på fredag, 12. ligger det en haug med spam meldinger i sendte elementer. Oppdaget det i dag når jeg skulle hente frem noe jeg sendte forrige uke. Det er kun denne dagen det foreligger. Meldingene ser ut til å ha blitt sendt med Outlook så vidt jeg kan se av kilde. Etter G-mail har jeg brukt Outlook fint lite fordi web grensesnittet har vært så greit å bruke. I hvertfall lurer på om kan dette være en Outlook infisering? som bare virker når den kjører? Hvordan kan jeg med sikkerhet vite at det er Outlook som er avsender klient og at dette kommer fra meg? Har ikke funnet noen spor av infisering på mine maskiner heller...

Har holdt på med data i over 20 år og aldri blitt infisert før og håper dette ikke er tillfellet nå heller.... :-(

TRL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker på meg som om innkommen e-post hvor min adresse står i avsender adressen automatisk havner som om det er jeg som har sendt den. Har nå sett at flere meldinger som jeg vet hvor kommer fra havner i min google sendt e-post alikevel. Det er litt sprøtt, og ødla dagen for meg.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...