Gå til innhold

Metallica: – Spill og musikk blir ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De var først ute i sin sjanger, litt som gud...

 

Men pr i dag er det utrolig mye/mange som overgår både bandet og produsentene til metallica...

2 siste platene har jo vært helt horrible...

St.Anger var jo bare ræva å langt fra Metallica-stil...

 

Death Magnetic får ørene til å blø, men ikke fordi det er metall... (se video)

Men låtene å stilen er tilbake på Death Magnetic...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Litt off topic: Wow, var det SÅ stor forskjell mellom CDen og GH?

Vet at de pleier å mikse dem for at de skal høres litt høyere ut av og til men altså.. For mange audiofile så er jo den eneste grunnen utenom et kult cover at det skal være litt høyere lydkvalitet på CDer foran å laste ned albumet i mp3.

 

Finnes det en "proper" versjon av CDen ute? Jeg gadd faktisk ikke høre på CDen når den kom ut, for det hørtes ut som grøt.. Men det var jo ikke så gale på GH :o

Lenke til kommentar
Litt off topic: Wow, var det SÅ stor forskjell mellom CDen og GH?

Vet at de pleier å mikse dem for at de skal høres litt høyere ut av og til men altså.. For mange audiofile så er jo den eneste grunnen utenom et kult cover at det skal være litt høyere lydkvalitet på CDer foran å laste ned albumet i mp3.

 

Finnes det en "proper" versjon av CDen ute? Jeg gadd faktisk ikke høre på CDen når den kom ut, for det hørtes ut som grøt.. Men det var jo ikke så gale på GH :o

mellom cd og gh..

 

sett på "high quality" så hører du mye bedre..

Lenke til kommentar

Samme video som jeg har i et innlegg lengre opp i tråden.. :)

 

Men ja, det er så stor forskjell, å cd'n var helt forferdelig å høre på hjemmekinoen, holder såvidt til bilen som har crapy lyd uansett...

 

Å etter utgivelsen og mye kritikk så sto deres emenente trommisnisse lars frem å sa noe sånt som " cd'n høres ut akkurat som de tenkte den å det er slik de produserer musikk i 2008"...

 

En av produsentene som var involvert i mixingen har stått frem å sakt at denne cd'n vil han ikke være bekjent med, å lydsporene var allerede ødelagt når de nådde hans mixebord...

 

Guitar Hero derimot, fikk en råmix av cd'n siden albumet ikke var ferdig produsert når Guitar Hero måtte ha sporene til produksjon av sangene til spillet så de kunne gis ut på riktig tidspunkt...

Så disse råmixene som de har fått har ikke rukket å bli destruert av en eller annen idiot ved et mixebord.......

 

(dette er den grove historien som den er blitt nøstet opp av div forum. kilder kan sikkert googles. Bla. en tråd på avforum.no)

 

Edit: så nei, det finnes ingen propper/opprettet versjon av cd'n ute...

Til og med vinylutgivelsen høres ut som et togkrasj......!

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Samme video som jeg har i et innlegg lengre opp i tråden.. :)

gikk meg hus forbi. :whistle:

Edit: så nei, det finnes ingen propper/opprettet versjon av cd'n ute...

Til og med vinylutgivelsen høres ut som et togkrasj......!

Vi får håpe at oppstyret rundt dene utgivelsen vil ha virkninger for framtidige utgivelser.

(uansett hvilket band..) :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...