Ingemann Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har en helt ny dell dim8250 som har funka bra til nylig. Helt plutselig så virker det som den stopper helt opp (i ca 2 min) etter at skrivebord's bakgrunnen kommer opp, før allt funker normalt. Når jeg skal slå av maskina eller starte på nytt, så må jeg trykke 2 ganger (slå av altså) før den slår seg av. Har søkt litt men ikke funnet løsningen på problemet :-( Har et isdn kort (veeeldig midlertidig) plugget i, har prøvd å plukke det bort uten noe resultat. Nettverkskortet mitt er deaktivert. Bruker ad-aware 6.0, Northon 2003 og har scannet med spybot. Har prøvd å deaktivere det meste i starten også men ingen lure ting skjedde. Noen som kan komme med et gull-kort?? Maskina er jo så å si ny.... og liker det ikke++ Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 maskina kom ferdig med sp1 Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hm har samme prob jeg når nettverkskortet ikke har på fast ip.. helt mongo i 2 min. Men når det er deaktivert skal vel problemet være borte.... Du kan jo alltids prøve å skrive inn ip og dns? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 maskina kom ferdig med sp1 det er nok SP1 feil, de fleste her sliter med det samme inkl. meg. SP2 er på vei (norsk vers.) som skal rette opp saken. Mer info: win-xp.no Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 pussig at det skjedde sånn plutselig..... og jeg kjøpte samme maskina samtidig som en annen, med samme innhold bortsettfra at han har litt bedre grafikk. Han har ikke noe problem. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hva har du inst. eller lastet ned fra nettet i de siste ? Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 stort sett bare mp3 mpeg og mail vedlegg i acrobat og powerpoint... har tenkt og tenkt, men tror ikke jeg har gjort noe ulurt(i det siste vaffal:-) ) Men er vel ikke en av di man kan kalle for særdeles datakyndig da heller.... så takker for alle tipsene jeg kan få! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Les dette :wink: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=102763 Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 du har sikkert rett! men jeg stusser litt på forklaringen til micros. di sier jo at etter at jeg har installert sp1 så går enkelte programmer tregere. Men jeg har jo hatt sp1 bestandig på denne maskina. Men det kan jo være at jeg har startet ett eller annet program som plutselig krasjet med denne geniale xp oppfinnelsen? Men kan ikke huske at jeg har gjort det. Men hvem vet uten å prøve..... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jepp ! Det ble slikt hos meg også ! Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 okay får vel prøve da.... og det med norsk og engelsk er vel ikke no problem?? (har du sett spørsmålet før? :oops: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du kan ikke bruke den eng. SP2 hvis du har norsk win xp ! Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 neivel får vel vente da. (Kanskje maile en hammer eller to til microsoft også) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ja, gjør det er noe forbannet irriterande ! Lenke til kommentar
dildoanna Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 også sånn helt ramlet ned fra himmelen ordnet ting og tang seg!!!!!!! må være noe som har kommet med en automatisk update fra kompissene( ) i microsoft!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå