olopolo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei, i min trang etter å få en raskere Vista har jeg i villfarelsen deaktivert det "fancy" Vista utseende. Så har det seg sånn at jeg skal ha en powerpoint med excel ark, og når dette er deaktivert vil ikke "unødvendige" farger vises. Dermen vil ikke fargene i excel vises... Hvordan aktivere dette igjen? Trenger et kjapt svar... (Har leita litt, men finner ikke svaret) (Ved ligger bilder som viser hvordan det ser ut for tiden) Endret 16. desember 2008 av olopolo Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ligger tema-filene her? C:\Windows\Resources\Themes Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jupp, men veit ikke hvordan jeg skal aktivere dette igjen... Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Windows tasten + r -> services.msc Finn Themes tjenesten, er den satt til automatisk? Vis ikke gjør det å prøv på nytt. Endret 16. desember 2008 av TheDarknessOberst Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hjertlig takk, aktiverte Themes i stad, men det virket ikke som om det fungerte. Alti i tipp topp stand nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå