Flimzes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen flere som skal være med på marillion konserten 24. januar? Jeg har spurt masse venner, men merkelig få som har hørt om dem i det hele tatt, trodde de var mer kjent. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skal dit Blir morsomt. De fleste jeg kjenner har ikke hørt om dem heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm, skal uansett til Oslo den dagen, så kanskje man skulle tatt turen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Den nye vokalisten suger, sjefen min, som er diehard Fish-fan nekter å dra så lenge det ikke er Fish som synger. Marillion var grisefett i den skikkelige prog-perioden på 70/tidlig 80-tallet, 20-minutts epics som Grendel f.eks. Men jeg tipper en 2008-konsert inneholder bare greatest hits fra fløtepus-rock periodene deres senere, og lite fra prog-perioden. Mao bare tull. Som å se Genesis i 2008 uten å få medleyene av gamle låter også. Endret 14. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er forsåvidt enig i at Marillion har produsert en del fløtepus-rock i det siste. Men Hogarth har også produsert mye bra. Marbels og Seasons End for å nevne et par, er meget gode album fra H. Deres nest siste album Somewhere Else var meget skuffende etter min mening. Mye som Radiation og Marillion.com som også er album hvor det virker som om de bare må spy ut noe. Har ikke hørt så mye på Happiness is the Road, men det virker i alle fall bedre enn Somewhere Else. Fish har heller ikke vært imponerende i sine senere år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes nå personlig at Hogarth er en god del bedre enn fisken jeg da. Season's End, Brave, Afraid Of Sunlight, Marbles, mm. Knallalbum. Billett er i værtfall kjøpt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Her er Marillion jeg elsker: Grendel: Se filmen hos Youtube Pt. II Se filmen hos Youtube Så langt fra Kayleigh som det går å komme. Har aldri kommet noen siden som lever seg så inn i musikken som Fish gjør. Endret 22. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den nye vokalisten suger, sjefen min, som er diehard Fish-fan nekter å dra så lenge det ikke er Fish som synger. Marillion var grisefett i den skikkelige prog-perioden på 70/tidlig 80-tallet, 20-minutts epics som Grendel f.eks. Men jeg tipper en 2008-konsert inneholder bare greatest hits fra fløtepus-rock periodene deres senere, og lite fra prog-perioden. Mao bare tull. Som å se Genesis i 2008 uten å få medleyene av gamle låter også. Så du kopierer din sjefs meninger? ^^ Hadde du hatt peiling, hadde du fått med deg at de promoterer Happiness Is The Road på touren, og ikke nødvendigvis spiller "greatest hits". ..og vi er i 2009 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Nei, jeg bare klarer ikke Marillion uten Fish. Er gammel mann jeg også. Fin avatar du har, forresten. Endret 17. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De spilte mye bra på Rockefeller. Jeg skjønner ikke hvordan du kan si "greatest hits", siden den eneste skikkelige hit'en Marillion har hatt var med Fish. Og siden H ikke spiller mye Fish musikk, så er det ikke så mange hits å velge i. Forøvrig er de fleste på en slik konsert ihuga fans, og de vil sjelden høre det som er mest pop. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, avataren røper vel kanskje at jeg er tilhenger av Fish Er enig i at de mistet "noe" da Fish forsvant, men de fikk også noe nytt med H. Hører ca 50/50 på hhv Fish/Hogarth. Jeg syns også at de spilte mye bra på rockefeller. -> I am the man from the planet Marzipan Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Bytex: har du forresten hørt Brave (albumet)? Det er med Hogarth, men syns de har litt av det "gamle trøkket" i noen av sangene der. En plate verdt å høre gjennom, hvis du vil gi dem et forsøk til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå