Natrium Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) ja, jeg har lest den, men jeg finner ingen rullegardin meny... ihvertfall ingen det står vinter i. EDIT: Problem løst Endret 18. desember 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Flott initiativ! Liker dog ikke at signaturfeltet er så stort som det er nå. Ellers, koselig tema Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, skinnet er fint men det er for mye plass under signaturfeltet så postene tar mye større plass enn de trenger å gjøre.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det mulig å få fikset "Siste innlegg" på forsiden? På de andre skinene kan man jo se hvor de siste innleggene har blitt postet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, skinnet er fint men det er for mye plass under signaturfeltet så postene tar mye større plass enn de trenger å gjøre..Dette har ingenting med signaturen å gjere. Det som tek plass er, som sagt tidlegare i tråden, boksen i margen med avatar og info om brukar. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hm, lekkert skin, men veldig blått... Nå er det ihvertfall pyntet til jul på pc-en Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som kan forklare meg hvor jeg skal gå for og endre tema? Søkt meg grønn uten hjelp. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sjå heilt nederst til venstre på sida. Der er det ein nedtrekksmeny. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sjå heilt nederst til venstre på sida. Der er det ein nedtrekksmeny. Takker:) Pent tema! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ville gjerne brukt det, men savner mine innlegg på venstre side. Er så praktisk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mine innlegg finn du i menyen øvst, på same måte som i IPB-skina. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fantastisk initiativ, det er rørende å se at Ueland tar seg til til slikt fjas en gang i blandt også! Når det er sagt synes jeg det ble i overkant glorete, og en variant av noe slikt kunne kanskje blitt litt lettere for øynene i det lange løp? http://www.ibskin.com/shop/index.php?main_...;products_id=29 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jada, det står jo nederst på hver side: Skin Designed By Evanescence For IBSkin.com Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Überadri: stemmer det, dette er et ferdig skin som er slengt inn på forumet.. Likte dårlig bakgrunden på sidene, skulle vært "position: fixed" og headeren. Ellers burde menyen vært på venstre side slik som på diskusjon, hw osv. skinsa. Uansett flott initiativ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 takk takk, fin denne Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vet ikke om jeg tør å påstå at funksjonaliteten har blitt ivaretatt så veldig godt på Vinter-skinnet. Syns også det var for lite julepreg .. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skiftet tilbake fra juleskin nå. Det var sykt deiligt. Følte det ble lite oversiktlig med juleskin as. jarra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg gikk også tilbake til den gamle diskusjons themen, det ble ikke ryddig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå