Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Flotte greier. Virkelig gjennomført, men streken på signaturen var svært irriterende. Er det som hindrer meg fra å bruke skinnet nå. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hehe, får se hvor lange jeg orker å bruke det før jeg går lei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ligger mye jobb bak det skinnet, ja. Full pakke! Men det er så mye tomrom i alle meldingsboksene, hvorfor det? Og den signaturlinja var litt voldsom syns jeg. Ser jo bare den når man scroller nedover sida. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Yay!! Men er enig i at det kanskje var litt mye tomrom, og unødvendig stor signaturlinje. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kommer dere til å fjerne det bilde over signaturen? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Endelig det lenge etter lengte juleskinnet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 WOW, dette var pent! Men, fiks de engelske knappene Så de blir norsk.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Kunne ikke vært mere skuffet, hvor er mine innlegg, favoritter og alt det som pleide og ligge til venstre??? EDIT: Fant det nå, da må jeg være ærlig og si at jeg likte det, men tror det tar en stund før jeg venner meg til det Endret 16. desember 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det er å finne øverst. Er endel skin hvor det plasseres der. Selv er jeg mer vant til å ha det på venstresiden, som deg, men jeg overlever nok i et par uker. Ungene var imponert over alle snømennene på skjermen Edit: Snømenn, ikke nisser. Endret 16. desember 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 På toppen. Det var slett ikke verst dette, selv om jeg lurer litt på funksjonen til det enorme bildet øverst + signaturstreken. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det var slett ikke verst dette, selv om jeg lurer litt på funksjonen til det enorme bildet øverst + signaturstreken. Funksjonen? Funksjonen er å skape julestemning. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Alle iconene og det "No avatar" bilder irriterer meg litt, men var meger fornøyd med det Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Dette var jo flott! Kanskje litt overdådig og ikke 100% optimalt med tanke på lesbarhet, men her er det julen som er prioritert. Tok meg den frihet til å adblocke den mye kommenterte signaturstreken og lage noen få små endringer med stylish: (maks bredde 1000px, padding på innlegg og fiksa bug i footer) @namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml); @-moz-document domain("www.diskusjon.no") { #ipbwrapper { max-width: 1000px !important; } .post0, .post1, .post2, .post3, .postop { padding: 2px 20px !important; } #gfooter { padding: 0 6px !important; } .catfoot { padding-bottom: 12px !important; } } Edit: Oppdaterte css Endret 16. desember 2008 av Überadri Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk for den Überadri! Hvis du har litt mye tid til overs kan du gjerne lage et stilark til som flytter mine innlegg osv. ned til venstre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nydelig jobb Fikk jeg litt julestemning for første gang i år. Signaturstreken var kanskje litt stod da. Men ellers Tipp Topp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjempeflott! Litt uvant at det ikke er likt som de vanlige skinsa, men bryr meg ikke, er jo snømenner! Kan jeg ikke ha snømenner ute, får jeg ha de her inne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Oi, det var smooth! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nice. Jeg likte det veldig godt:) Takk for gaven:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Der var signaturlinjen fikset, men signaturene er vekke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Der var signaturlinjen fikset, men signaturene er vekke. Fikset nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå