tytte89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei alle sammen. Har tenkt å kjøpe meg xbox 360, men lurte på om jeg kan vente til etter jul med å kjøpe eller om det er lurt å kjøpe nå sånn prismessig? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det blir ihvertfall ikke billigere nå før jul. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Nei det tror ikke jeg heller, men de microsoft har vel sånn "juletilbud" på xboxene sine. Lurer da på om prisen er den samme etter jul eller om prisen skyter i været etter jul? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tviler på at prisene vil bevege seg så mye framover egentlig. Men det blir ihvertfall ikke billigere før jul. På den andre side, tror jeg ikke det blir så mye billigere etter jul uansett. Hva som er lurt er avhengig av din tålmodighet og lommebok. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, men da kan jeg vente til etter jul Var egentlig bare det om det blir dyrere etter jul som var spørsmålet, pga det "juletilbudet" Microsoft kjører om dagen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 For å si det slik. Tviler på at prisen på Xbox går noe særlig ned det neste halve året. Og om den går ned en hundrelapp eller to, så er det vel verdt investert å kjøpe nå, og kose deg med den gjennom hele julen. Tenk hvor mye moro du kan ha det fra og med i dag, hvis du kjøper den. Det meste går jo ofte ned i pris på sikt, men slikt som PS2 har vel nådd bunnen sin, og jeg tror nok etter hvert nå så er Xbox temmelig nær bunnen sin. Jeg kjøpte Xbox360 på release dagen. Den har gått mye ned i pris siden den gang, men jeg mener det var vel verdt pengene. Så konklusjonen min blir at hvis den overhodet går ned i pris, så er det snakk om små summer. Og det synes jeg du skal spandere på deg i form av en herlig spilljul med masse gode stunder foran tv-en med end fersk Xbox som står og spinner. Og har ikke noen av forhandlerne prisgaranti, så hvis den går ned i pris innen 30 dager, (og da er vi midt i januarsalget), så får du mellomlegget tilbake? Husker jeg fikk Xbox1 til jul for mange år siden, og damen fikk mellomlegget tilbake i januar. Men den gang var Xbox-en også helt ny, så den var forventet å droppe i pris. Men den droppet nå bare 150,- den gang også. KJØP XBOX360 IDAG! Og kos det stort med den gjennom julen og i lang tid framover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Prisen er nok litt lavere etter jul, men det kan nok hende at en del butikker lager sine egne pakker med ekstrautstyr osv. Hold øynene åpne og sammenlign prisene opp mot separat utstyr. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og om den går ned en hundrelapp eller to, så er det vel verdt investert å kjøpe nå, og kose deg med den gjennom hele julen. Dette er min analyse også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 For å si det slik. Tviler på at prisen på Xbox går noe særlig ned det neste halve året. Microsoft setter nok ikke den veiledende prisen noe lavere nei, men det er heller ikke det som skjer i juletider. Det er butikkene selv som gjerne slenger på en 2-300kr på saker som Xbox 360 i juletider for å sope inn litt ekstra cash fra husmødre og tanter. Etter jul vil derimot prisen kanskje gå ned ytterlige 2-300 kr utover basisprisen fordi folk skal bytte varer osv. Derfor, kan det hende Xbox 360 er litt billigere rett etter jul. Ellers er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjøp nå, så har du noe kjekt å drive med i deler av romjula Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 etter, januarsalg vettu Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jammen takk for svarene alle sammen Da spørs det om det ikke blir innkjøp av xbox 360 i løpet av dagen eller morgen dagen Ha en fin jul alle sammen! Det skal hvertfall jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kos deg! Hvis det blir noen prissenking i Januar så blir det neppe noe som gjør opp for en romjul med kjeksboks! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ganske interessant hvor lite 360 egentlig har gått ned i pris. Jeg kjøpte core versjonen (dagens arcade forsåvidt) for 1990 på lanserings dagen hos elkjøp. Så hvis jeg hadde ventet til i dag, altså 3 år senere nesten, så hadde jeg bare spart 500kr på den tiden. Får riktignok med noen spill og slikt i dag men likevel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og premium som gikk for 4000,- går nå for 2000,-. Elite til 4000,- ifjor koster nå 3000,-. Syntes det er ganske pene priser, jeg! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og premium som gikk for 4000,- går nå for 2000,-. Elite til 4000,- ifjor koster nå 3000,-. Syntes det er ganske pene priser, jeg! Premium kostet 2890 på lanserings dagen hos elkjøp. Offisiell pris var kanskje 3500kr etterpå men tror aldri den kostet 4000? Elite koster jo 2495 også nå, og har gjort det ganske lenge. MS gir oss pene priser, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jah, ser det nå.. 3.4k gikk den for! Og Elite til 2.5k nå.. vi har det godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå