Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 denne meldingen får man i Internet explorer når man skal laste ned en fil(type). Har klart å fjerne denne, og jeg vil ha den tilbake! hvordan? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kanskje det er noe om det på verktøy - alternativer - avansert ... Hvis ikke så kan du lete litt i registeret .. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Kanskje det er noe om det på verktøy - alternativer - avansert ... Hvis ikke så kan du lete litt i registeret .. har satt tilbake til default på tools, osv osv, ingen forskjell. Hva skal jeg søke på i registeret? Lenke til kommentar
ole2 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hei.. lurte på om du fant en løsning på problemet, sliter med det samme jeg også... --- ole Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 nei jeg fiksa så Opera fungerte i stedenfor (hadde problemer) Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Fant på nettet...... vet ikke om det hjelper eller ikke.... "I was downloading a ZIP file and when IE asked me whether I wanted to save the file to disk or open it from the current location, I unchecked the box that says "Always ask before downloading this type of file." I didn't know that meant that I would no longer have a choice of saving the file or opening it. Now that I understand, I want to undo it. But how do I do that?" To fix this problem, open any Explorer folder window and choose Tools (or View) > Folder Options > File Types (older versions of Windows may have a slightly different names or locations for these menu items). In the File Types window, scroll to the end and click the "ZIP" or "WinZip" entry. If you installed a program other than WinZip for handling ZIP programs, such as ZipMagic for example, you would look up that program name. Under Windows 2000 and XP, the file type is listed by the extension instead of the program's name, which makes more sense. Once you've selected the proper Zip file entry, press Edit (in Win9x) or Advanced in Win XP. Place a check mark beside "Confirm open after download." That'll do it. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 det der er sånn man gjør det i opera (altså fikser på filetypes) de knappene nevnt i teksten eksisterer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå