TST Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Kom over et innlegg postet av Brandon "Greenmarine" Reinhart i forumet til 3D Realms for noen uker siden (les innlegget). Der forteller han faktisk at de vurderer sterkt å fjerne dynamisk lys i Duke Nukem Forever, hvis det påvirker frameraten for mye. Det er den minst prioriterte effekten fortelles det. Ganske overraskende melding å få når de fleste spill de siste årene har hatt denne effekten. DNF har jo tross alt vært utviklet i nesten 4 år nå. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Høres mystisk ut. De bruker vel Unreal-motoren i spillet, og der kan du jo slå av og på dynamic lightning selv. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 08:47, Toa skrev:De bruker vel Unreal-motoren i spillet, og der kan du jo slå av og på dynamic lightning selv. Nei de poengterer akkurat dette. Enten blir det dynamisk lys, eller ikke. Brukeren kan ikke velge selv. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 dynamic lys er fælt når du legger det på mer enn 30-50 polygoner ellers er det ikke så gale, eg mener dei burde bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå